OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är det du som är vårt nya tillskott hos Båstadgruppen? En kundserviceroll som innefattar mycket administration. Där varje ärende och kund hanteras omsorgsfullt och noggrant med en service av högsta kvalité.
OM FÖRETAGET
Båstadgruppen har försäljningskontor i Ängelholm, Göteborg och en mindre del i Stockholm. Företaget specialiserar sig på försäljning av skyddsskor, arbetskläder, lätta städprodukter och butiksartiklar. De har även förvärvat företag som fokuserar på grövre varselkläder och hjälmar, särskilt inom byggbranschen med NIPS-systemet. Denna innovativa hjälm är utrustad med chip-teknologi som möjliggör snabb informationsdelning mellan användare.
Båstadgruppen erbjuder även avancerade hörselskydd som är både bekväma och synkroniserade med mobila enheter, och inkluderar exklusiva funktioner. De har ett brett sortiment som även inkluderar högpresterande skyddshandskar och stiliga, funktionella vinterjackor. Båstadgruppen har expanderat genom förvärv och driver nu flera framgångsrika varumärken inom branschen.
De har också investerat i ett högteknologiskt lager och är fokuserade på datadriven logistik, vilket gör dem till en pålitlig partner för företag inom koncernen. Ägarna är börsnoterade och ser potentialen att bli ett toppmodernt lager för koncernens bolag.
OM ROLLEN
I rollen kommer du att tillhöra Båstadgruppens kundserviceavdelning. Syftet med kundservicen på företaget är att hjälpa kunder att välja rätt produkt för sitt behov, att hitta svar och lösningar på olika sorters utmaningar som kan uppstå, samt att stödja kunderna i att själva hitta svar på många frågor via hemsidan. Kundkontakten kommer varieras mellan telefon, mail och chatt, med tillhörande administration kring ärendena. Stort fokus kommer att ligga på order- och ärendehantering.
VI SÖKER DIG SOM
Vi ser vår nya medarbetare som en kommunikativ person där service med en positiv och tydlig ton är en självklarhet i alla kundmöten. Ett strukturerat och noggrant arbetssätt är att föredra, så du med lätthet kan hantera administrationen som är en stor del av vardagen. Vidare är du nyfiken och har lätt för att lära. Då teamkänslan på arbetsplatsen är en självklarhet, bör du trivas i en hjälpsam stämning där lagandan genomsyrar rummet.
KVALIFIKATIONER
- Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
- Har en god datorvana
- Har en administrativ förmåga
- Erfarenhet av administrativt arbete/service är meriterande
- Tredje språk är meriterande, främst finska eller danska
PRAKTISK INFORMATION
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, föräldravikariat t.o.m 2025-05-31
Lön: Enligt kollektivavtal
Placering: Ängelholm
Arbetstider: Kontorstider, vardagar
Ansökan: Första steget i processen efter ansökan är att genomföra vårt test. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart rätt person är funnen.
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
KONTAKT
Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se, observera att vi inte tar emot ansökningar per epost.