OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vilka är vi?
Vi är Boråstapeter – marknadsledande tapetleverantör i Sverige.
I över 100 år har vi på Boråstapeter levererat kvalitativa, moderna och vackra tapeter till företag och privatkunder som önskar försköna sina hem och lokaler. Det hela började med en tapetfabrik i designstaden Borås och idag tillhör vi den världsomfattande koncernen Embellence Group. Som en del av Boråstapeter har du en spännande och händelserik karriär framför dig!
Läs mer på www.borastapeter.com
Dina arbetsuppgifter
I din roll som Kundservicemedarbetare ingår att:
• Handlägga order inkomna i första hand via telefon samt vid behov order inkomna via mejl, EDI eller annat sätt.
• Besvara frågor och önskemål i kundens ärenden.
• Registrera och handlägga inkommande ärenden gällande returer, felleveranser och reklamationer.
• Övrigt förekommande arbetsmoment på avdelningen som är direkt kopplade till de huvudsakliga arbetsuppgifterna.
Din profil
Vi söker dig med erfarenhet från serviceinriktad tjänst där du haft mycket kundkontakt. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Personliga egenskaper som vi efterfrågar är att du är serviceinriktad och har förmåga att hantera många arbetsuppgifter parallellt. Du är lättlärd, lösningsorienterad och framåt. Det är meriterande med erfarenhet från att arbeta i ett modernt affärssystem (vi arbetar i Jeeves) samt har du goda kunskaper i Officepaketet.
Tjänsten kräver att du har god struktur och ordning och är effektiv ditt arbetssätt.
Tjänsten är ett konsultuppdrag (föräldravikariat) heltid. Start snarast och fram till augusti 2023, det finns mycket goda chanser till övergång hos kund.
Rekryteringen genomförs i samarbete med Söder & Co.
Ansöker gör du via hemsida: www.soderco.se
Ansökningar behandlas löpande, sista ansökningsdag: 2022-01-12
För frågor om tjänsten kontakta gärna rekryteringskonsult Ninni Svahn på tel. 0769-48 43 33.