OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba för en av Sveriges snabbast växande streamingtjänst? Gillar du sport, serier och tycker om att ge en god service? Vi utökar vårt team och söker just dig som vill vara med och leverera kundservice hos premiumleverantören av svenskt drama och sport, C More!
Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas. Via vår Karriärtrappa får du möjlighet att avancera och klättra i rollen som Kundservicemedarbetare.
Snabbfakta
✓ Roll: Kundservicemedarbetare
✓ Arbetsort: Borlänge
✓ Omfattning: 100%
✓ Lön: Enligt kollektivavtal
✓ Startdatum: 29/8. Anställningen startar med en utbildning påca 1 vecka kl (08:00-16:45)
✓ Arbetstider: 11:00-22:30. C More har öppet 7 dagar i veckan
✓ Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning
Vi erbjuder dig
Bra förmåner: Friskvårdsbidrag, Massage på arbetstid, Förmåner kopplade till Karriärtrappan
Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur
Trygghet i form av: Stöttande och coachande ledare, Kollektivavtal, Tydliga förväntningar
Utvecklande karriär: Bli expert inom kundservice, Tydliga mål, utvecklingsmöjligheter
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Kundservicemedarbetare hos C More erbjuds du en möjlighet att arbeta med kundservice för några av de ledande aktörerna inom utvecklingen av rörlig bild och digitaliseringen av tv-industrin, TV4 och C More. Med en stor mängd tv-kanaler och andra tjänster, bjuder de in hela Sverige till en tv-upplevelse i världsklass.
Som Kundservicemedarbetare är din primära uppgift att leverera service till användarna och säkerställa att de även får en kundupplevelse i världsklass! Du kommer att hantera C Mores olika kundärenden via telefon, chatt och mejl samt sociala medier. Om du är proaktiv finns möjlighet att arbeta med mer administrativa arbetsuppgifter.
Stor vikt ligger i att prata för varumärket och tydligt berätta om innehållet med kunderna för att få dem att vilja stanna kvar. Om du har ett sport och/eller filmintresse är det ett plus i kanten!
Din profil
• Har fyllt 18 år
• Kan tala svenska och engelska flytande
• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service eller försäljning
Utöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt, enkelt och professionellt sätt samt är säker i olika prestationssituationer.
Ansökan
Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare:
Johanna Davidsson Drakou: johanna.davidsson.drakou@releasy.se
Sofia Olsson: sofia.olsson@releasy.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900