Kundservicemedarbetare sökes till Effective Communication Barcelona

Kundservicemedarbetare sökes till Effective Communication Barcelona

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi kundservicemedarbetare till vårt kontor i Barcelona!

Vi söker dig som är noggrann och stresstålig med god sammarbetsförmåga och har ett strukturerat arbetssätt.
Vill du jobba utomlands på Barcelonas fräschaste kontor?
Då kan detta vara jobbet för dig!

Din roll:
Arbetet består i största utsträckning av avlyssning och kvalitétssäkring av bolagets säljsamtal samt rapportering och orderkontroll. Vidare innefattar tjänsten även kundsupport där du är behjälplig för våra kunder med bland annat fakturafrågor, korrigering av avtal samt besvara inkommande frågor.

Vi en grupp på 5 medarbetare, vi alla har olika ursprung och vi respekterar varandra och är behjälpliga för varandra. Vi söker dig som kan bidra till en god gruppdynamik och som kan förstå skillnad mellan personligt och arbete. Du är en person med ett stort engagemang, mogen och har en hög arbetsmoral. Du klarar av ett arbete som är hektiskt och strävar alltid efter att göra ditt yttersta.
Du ska tidigare ha arbetat med någon form av kundservice/administration och ha stor vilja till att utvecklas och förbli långvarig hos oss.

Vem är du?

Då du i rollen har många olika kontaktytor förstår du vikten av god kommunikation och du har förmågan att uttrycka dig tydligt och välformulerat. Vidare ser vi att med din positiva inställning, har förmågan att leda samt motivera, även få med dig andra människor för att skapa goda resultat.
Problemlösning på ett kreativt sätt är något som faller dig naturligt.
För att passa i tjänsten tror vi att du är en person som trivs med att samarbeta med andra samt har ett effektivt och strukturerat arbetssätt. Du klarar av ett arbete som är hektiskt och strävar alltid efter att göra ditt yttersta. Att hantera press och stress är inget problem för dig.

Vi erbjuder dig:

- Heltidstjänst
- Timlön
- Daglig utbildning och coachning
- Tillträde omgående

Vi söker dig som:

- Talar och skriver svenska obehindrat- Krav
- Har administrationserfarenhet - Meriterande
- Har erfarenhet av sälj/kundservice - Krav
- Är lyhörd, stresstålig samt strukturerad

Tjänsten tillsätts när vi hittat rätt kandidat, välkommen med din ansökan för att bli en del av vårt härliga team!

Effective grundades 2010 och är idag ett av Sveriges främsta företag inom telekombranschen. Vi arbetar med ett flertal framgångsrika bolag där försäljning av toppklass ligger i fokus. Vi är en ung och dynamisk arbetsplats med ca 170 medarbetare i Stockholm & ca 90 medarbetare i Barcelona.

Arbetsplatsen kommer att vara i ett nyrenoverat kontor i centrala Barcelona med goda kommunikationer, och vi letar nu efter dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt & ansvarsfullt för att stötta upp vår kvalitetsavdelning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Försäljningschef Rickard Blom
0735528598
David Habtemikael
0723210505
Rekryterare Ashna Rasoal
0708686872
Rekryteringsansvarig David Habtemikael
0731550505
Rekryteringsansvarig Sham Mati
0708405870
HR Sham Mati
0708405870
Rekryteringsansvarig Sandrella Hanna
0708405870
HR Sandrella Hanna
0708405870
Sandrella Hanna

Nazanin Asghari
0708405870

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Effective Communication
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juli 2021
  • Ansök senast: 30 augusti 2021

Besöksadress

Gustavslundsvägen 137 16751 Bromma
None

Postadress

Gustavslundsvägen 137
Bromma, 16751

Liknande jobb


28 november 2024