Kundservicemedarbetare sökes till kund i Globenområdet

Arbetsbeskrivning

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

Du blir inhyrd via Manpower under en kortare tid för att sedan få möjlighet att till en anställning hos företaget. Starten är i mitten av augusti.

Arbetsbeskrivning
Du blir en del av företagets Kundserviceavdelning med placering Globen. Du ingår i ett team på 15 kompetenta kundservicehandläggare som tillsammans ger service till kunder i hela landet.
Det finns möjligheten att arbeta med ett stort kontaktnät och att utveckla verksamheten och dig själv.

Dina arbetsuppgifter är att ta emot inkommande samtal och mail från kunder, exempelvis gällande reklamationer och leveransfrågor. Det mest utmanande och spännande med tjänsten är att du säkrar att företaget har en nöjd kund även när något har gått fel samtidigt som du arbetar med att ständigt förbättra verksamheten.
Du utreder och löser kundens problem på bästa sätt genom kontakter med internt avdelningar såsom transport, lager, innesälj och inköp/avrop samt med externa leverantörer. Du fungerar som samordnare och säkerställer att problem blir lösta och ärenden avslutade.
Du kommer aktivt med förbättringsförslag på rutiner, verktyg, IT-stöd, utbildningsbehov etc. Inom teamet hjälper, sporrar och stöttar alla varandra. Du kommer ha utmanande och ambitiösa mål och en utvecklingsplan som hjälper dig i vardagen.

Vem är du?
För att lyckas och vara framgångsrik med företagets kunder och hos företaget i stort bör du vara en person som framförallt drivs av att lösa problem med fokus på nöjd kund. Du är en van och effektiv datoranvändare. Du är noggrann och strukturerad med förmåga att behålla lugnet, prioritera och fatta affärsmässiga beslut även under press. Du har en naturlig fallenhet att hantera olika typer av människor i olika typer av situationer genom att vara pedagogisk, tålmodig och ha en god attityd. Företaget arbetar ständigt med att utveckla sig självt, sina processer och arbetsverktyg och vi tror att en av dina främsta drivkrafter är att utveckla dig själv tillsammans med företaget.

Det är meriterande om du har en gymnasieutbildning med någon typ av ekonomi inriktning men ej ett krav. Erfarenhet av reklamationshantering eller erfarenhet från restaurangbranschen är även meriterande.


Kontaktperson
Du söker detta uppdrag genom att klicka på ansökningslänken nedan. Kontaktperson för uppdraget är Eva Dahlgren som vid frågor nås via telefonnummer 08-736 28 41. Vi arbetar med löpande urval så vänligen sök tjänsten så snart som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 24 juni 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024