OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en engagerad kundservicemedarbetare som är tillgänglig för ett långt konsultuppdrag på minst 12 månader med start 1/9!
Är du van vid att ha telefonen som ditt främsta redskap och är en fena på administration?
Läs då gärna vidare!
Arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer hantera kundärenden genom samtal och administration samt stötta upp övriga kollegor på enheten.
Vem är du?
För att vara kvalificerad för detta uppdrag uppfyller du;
• Administrativ erfarenhet
• Vana av att arbeta i Office
• Erfarenhet av arbete i andra applikationer och system
• Erfarenhet av kundkontakt
Vidare är du ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt, du är stresstålig och kan hantera kundkontakt på ett professionellt förhållningssätt.
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom energibranschen bedöms det meriterade för uppdraget.
Du erbjuds
En roll som kundtjänstmedarbetare ute hos vår kund i Södertälje. Uppdraget förväntas starta 2023-09-01 och förväntas pågå i minst 12 månader fram över. Uppdraget är heltid (39h/v). Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet och du kommer att vara anställd som konsult via oss inom Jurek Talents. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Elvira Björebäck på Elvira.Bjoreback@jurek.se
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Välkommen med din ansökan via www.jurek.se.
Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52