OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i sexton städer från Stockholm i söder till Piteå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se
Dina arbetsuppgifter
För kunds räkning söker vi dig som vill bidra med god kundservice under sommarmånaderna med start den första juni till och med den sista augusti. Du kommer att ingå i ett härligt team där dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av direkt kontakt med kund med allt ifrån att hantera inkommande samtal till att ta hand om kundregistrering och fakturahantering i företagets affärssystem. Du kommer att bemanna receptionen vid behov samt vara spindeln i nätet i telefonväxeln där du ansvarar för kundsupporten och kopplar samtal vidare till rätt enhet inom organisationen. Arbetstider för uppdraget är dagtid måndag till fredag.
Din profil
Vi söker dig som är en nyfiken, handlingskraftig och positiv problemlösare. Du är stark kommunikativt och har en god förmåga att uttrycka dig på ett trevligt och tydligt sätt både mot företagets kunder och dina kollegor. Vi ser att du är en lagspelare med en god förmåga att samarbeta med andra där du kan stå för dina åsikter på ett välbemötande sätt. Du arbetar proaktivt och är resultatinriktad där såväl din egen som arbetsgruppens mål är faktorer som driver dig framåt.
Vi tror att du har en utbildning inom ekonomi, teknik eller kommunikation, medan vi ser tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice eller som administrativ assistent som ett krav. Det är en stor fördel om du har arbetat i såväl privat som offentlig sektor tidigare.
Tidigare erfarenhet från arbete i affärssystemet Future, Monitor eller Jeeves är starkt meriterande precis som kunskaper i Office 365 och Teams.
Vi ser gärna att du har ett miljöengagemang och ett tekniskt intresse för att lättare kunna förstå verksamheten ute hos kund.
Välkommen att registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se. Vi arbetar med löpande urval i processen. Skicka därför in din ansökan till oss redan idag. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Helene Söderlund via mail, helene.soderlund@clwork.se.