Kundservicemedarbetare sökes till nya fräscha lokaler i Karlskoga

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill ingå i ett härligt team med kollegor samt vill hantera kundservicen för både privat- och företagskunder i nya fräscha lokaler som står redo i början av augusti. Du kommer vara en del av en grupp som tillsammans arbetar för att ge kunderna den bästa tänkbara servicen.
I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår att ha daglig kontakt via telefon och mail med Tele 2 Sverige AB:s interna samt externa kunder.

Meriterande är om du har erfarenhet från liknade arbete.

Tjänsten är på heltid samt förlagd måndag – fredag, du kommer även bli schemalagd en del kvällar men inga helger.
Start den 11 augusti och vi förutsätter att ni som söker tjänsten kan starta detta datum.

Vem är du?
För att klara av denna roll bör man ha stor erfarenhet av kundkontakt och försäljning. Du har en stor servicekänsla, gillar att sälja, är stresstålig samt har god social kompetens. Din datavana är god och du är mycket bekväm i att använda Office-paketet, framför allt god erfarenhet av Excel.
Som person är du ambitiös, driven och villig att lära mycket på kort tid. Tjänsten kräver ansvar och en förmåga att skapa resultat i ett högt tempo. Ditt arbetssätt ska kännetecknas av öppenhet, flexibilitet och kostnadsmedvetenhet. Du ska vara en god kommunikatör med mycket goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska. Som person trivs du i mötet med människor och har ett engagerande och drivande förhållningssätt.

Vi ser gärna att du har god produktkännedom av alla Tele 2:s produkter och system.

Vad kan vi erbjuda dig?
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär av försäkringar, tjänstepension osv och goda fackliga relationer. Det som skiljer är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Kontaktperson
Ansökan sker via vår hemsida: www.manpower.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Rekryteringsprocessen har påbörjats varför vi gärna ser att du ansöker omgående.
För mer information angående tjänsten, kontakta konsultchef Kristina Tranberg, 054-22 18 93 eller kristina.tranberg@manpower.se
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag och vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan samt gör testet som är kopplat till annonsen.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor Stockholm
  • 5 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 1 juli 2014

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


26 november 2024