Kundservicemedarbetare sökes till Office Depot

Kundservicemedarbetare sökes till Office Depot

Arbetsbeskrivning

För du energi av att bemöta andra människor? Tycker du som vi att kundservice är en av det viktigaste funktionerna i ett företag? Vill du jobba på ett stort luftig kontor beläget i Solna i norra Stockholm? Om så är fallet tycker vi att du ska fortsätta läsa och slutligen skicka in din ansökan till rollen som Kundservicemedarbetare!

Till vår kund Office Depot söker vi nu 3 medarbetare till deras kundtjänst. Uppdraget är till en början ett konsultuppdrag på 6 månader men för rätt person finns det möjlighet till anställning direkt hos Office Depot.

Om rollen
I rollen som Kundservicemedarbetare kommer du arbeta i företags first-line kundservice. Du kommer hantera kunder via telefon, mail övriga kanaler där ärenden inkommer och besvara frågor relaterade till företagets produkter. Utöver detta kommer du även hantera leveransärenden och för de eftersökningar som kan behöva utföras för kunders redan placerade orders. Du kommer även till viss del att hantera handläggningen av orders för både privat- och företagskunder. Du hanterar även information ifråga om produktval, priser samt mottagning av retur- och reklamationsärenden samt agerar support för motsvarande frågor internt.


Vem är du?
Vi ser gärna att du har erfarenhet inom serviceyrken. Som person är du flexibel, prestigelös, service- och noggrann. Det är även viktigt att trivs med att jobba i ett team och ta eget ansvar. Du är flytande i tal och skrift både på svenska och engelska.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper men följande faktorer är meriterande: God datorvana, du ska inte vara främmande för att använda en dator med tangentbord. 
Tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice eller liknande roller där du hanterat kundärenden per telefon.
Talar svenska och engelska flytande i både tal och skrift.

Vad erbjuder vi?
I rollen som Kundservicemedarbetare erbjuds du en tjänst i ett väletablerat bolag där du har möjlighet att växa dig in i rollen. Du arbetar kontorstider (8-17.00) och utgår från Office Depots kontor beläget i Solna, norra Stockholm. Kontoret är stort och luftigt och du kommer ingå i ett tajt team där gemenskap är viktigt.

Du kommer bli anställd av Barona tillkommande förmåner via kollektivavtal. Tjänsten är en heltidstjänst uppdraget löper initialt om 6 månader med goda chanser till förlängning eller anställning direkt hos Office Depot.

Rekryteringsprocessen
Rekryteringsprocessen innehåller intervjuer med både Barona och kund. Slutkandidat kommer även genomföra en referenscheck.  

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Med anledning av GDPR kan vi dessvärre inte ta emot ansökningar via email eller telefon.
Vid frågor om tjänsten är ni varmt välkomna att kontakta Elin Nilsson på elin.nilsson@barona.se.

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SE Barona Professionals AB
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 januari 2023
  • Ansök senast: 15 februari 2023

Liknande jobb


12 september 2024