OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi Kundservicemedarbetare till vårt kontor i Stockholm där du kommer att representera vår kund Färdtjänst.
Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas. Via vår Karriärtrappa får du möjlighet att avancera och klättra i rollen som Kundservicemedarbetare.
Snabbfakta
✓ Roll: Kundservicemedarbetare
✓ Arbetsort: Stockholm
✓ Omfattning: 100%
✓ Lön: Enligt kollektivavtal
✓ Startdatum: 19 Juni. Anställningen startar med en utbildning på 20 dagar mellan kl: 8-16.45
✓ Arbetstider: Måndag-fredag 07:00-20:00. Arbetstiderna kan komma att ändras
✓ Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning
Vi erbjuder dig
Bra förmåner: Friskvårdsbidrag, Förmåner kopplade till Karriärtrappan
Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur
Trygghet i form av: Stöttande och coachande ledare, Kollektivavtal, Tydliga förväntningar
Utvecklande karriär: Bli expert inom kundservice, Tydliga mål, utvecklingsmöjligheter
Dina arbetsuppgifter
Som Kundservicemedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa Färdtjänsts kunder med deras tekniska problem för att underlätta deras vardag. Du kommer att hantera både nya och befintliga kunder, där du hela tiden strävar efter att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen. Primärt kommer du att hantera olika kundärenden via telefon och mejl. Om du är proaktiv har du möjlighet att få arbeta med mer administrativa arbetsuppgifter.
Kundgruppen förutsätter att du är lyhörd, tålmodig och respektfull inför individens behov. Eftersom vi utför uppdrag åt en myndighet behöver du vara professionell i ditt bemötande och ha förståelse för vikten av hög sekretess och integritet.
Din profil
• Har fyllt 18 år
• Kan tala svenska och engelska flytande
• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service eller försäljning
• Tidigare erfarenhet från vård och omsorg är en tillgång i den här tjänsten då du behöver kunna anpassa dig efter kundens förutsättningar
Utöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt, enkelt och professionellt sätt samt är säker i olika prestationssituationer.
Ansökan
Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag!
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: nikoletta.norrby@releasy.se
Urvalsprocessen
• Urvalsprocessen på Releasy innehåller följande steg: telefonintervju, ett kognitiv- och personlighetstest, personlig intervju samt referenstagning.
• Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900