Kundservicemedarbetare sökes till Smart Parkering Sverige AB

Kundservicemedarbetare sökes till Smart Parkering Sverige AB

Arbetsbeskrivning

Smart Parkering Sverige AB har idag hand om parkeringsövervakning, drift och förvaltning av garage och parkeringsanläggningar. Detta gör vi på uppdrag av fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och förvaltningsföretag. Vi tillhandahåller smarta skräddarsydda digitala och miljövänliga lösningar samt marknadens kundvänligaste plattform. Vi är verksamma på flera orter runt om i landet med ett huvudkontor i Stockholm.

Med miljö och teknik i fokus skapar vi framtidens parkering!

Söker du nya utmaningar och utvecklingsmöjligheter inom kundservice? Se hit!

Smart Parkering Sverige AB är ett framåtsträvande och innovativt parkeringsbolag som erbjuder moderna parkeringslösningar. Vi tror på att interaktionen mellan människor och teknik kan göra underverk!

Information om tjänsten:

Smart Parkering Sverige AB växer och söker en person till vårt kundserviceteam! Som kundservicemedarbetare är du företagets ansikte utåt mot såväl avtalskund, slutkund och leverantörer. Du besvarar frågor, löser problem och kommunicerar på ett professionellt samt ansvarsfullt sätt. Stora delar av arbetet består av att hantera ärenden som handlar om utfärdade kontrollavgifter via telefon, mejl och chatt. Du samverkar med övriga avdelningar samt tar ansvar och initiativ inom ditt arbetsområde. Du strukturerar din dag effektivt i samråd med övriga kundservicemedarbetare för att säkerställa god service under dygnets alla bemannade timmar. I samband med anställning kan det förekomma att vi begär ett utdrag från belastningsregistret.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Hantera inkomna ärenden per telefon, mail och chatt
• Hantera kösystem och uthyrning av parkeringsplatser och garage
• Utfärda och avsluta parkeringstillstånd
• Löpande arbeta med utveckling och förbättring av kundserviceavdelningen tillsammans med resten av kundserviceteamet

Samtliga arbetsuppgifter skall genomföras i enlighet med Smart Parkering Sveriges ISO-certifierade ledningssystem.

Kvalifikationer:

• Färdigställd gymnasieutbildning
• Dokumenterad erfarenhet av service och/eller sälj
• Erfarenhet av kundservice är meriterande
• Erfarenhet av parkeringsbranschen är meriterande
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och göra dig förstådd på engelska.
• Övriga språkkunskaper är meriterande

För att trivas tror vi att du är/har:

• Kommunikativ och professionell i ditt bemötande
• Lösningsorienterad och lättlärd
• Har god samarbetsförmåga
• Självständig och strukturerad
• Lugn och stresstålig
• Kvalitetsmedveten och noggrann

Anställningsvillkor:

• Heltid, mån-fre kl. 08-17. Helgarbete kan uppstå i framtiden beroende på behov.
• Tjänsten inleds med sex månaders provanställning
• Lön enligt överenskommelse, vanligt intervall är ca 20 - 25 000 kr per månad.
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag
• Du omfattas av Säkerhetsföretagens tjänstemannaavtal (kollektivavtal).

I övrigt tror vi att du drivs av att göra ett gott arbete och vara en god representant för Smart Parkering Sverige AB.

Urval:

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Frågor?

Kontaktar ansvarig rekryterare, Victor Emanuelsson Van Eekelen via rekrytering@smartp.se

Ansökningar tas enbart emot via formuläret.

Övrigt:

Vi väljer att självständigt tillhandahålla denna rekryteringsprocess, rekryterare och annonssäljare undanbedes

Kontaktpersoner på detta företaget

Kundservicechef Nicklas Östman
0725677053

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Smart Parkering Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 september 2024
  • Ansök senast: 31 oktober 2024

Besöksadress

Bäckvägen 17
Sollentuna

Postadress

Bäckvägen 17
Sollentuna, 19254

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024