OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
S:t Eriks är ett av Sveriges ledande företag inom Mark- och VA-system. De söker nu en driven medarbetare som älskar service till kontoret i Uppsala. Då de alltid sätter sina kunder främst, vill de utöka möjligheterna att erbjuda exceptionell kundservice.
Hos S:t Eriks kommer du att hantera många kontakter med våra B2B-kunder, återförsäljare, samarbetspartners och internt. Du kommer att hjälpa kunderna gällande förfrågningar, order, leverans- och transportbokningar samt diverse frågeställningar. Du kommer även att vara support för den interna organisationen med planering, inköp och logistik i olika ärenden. I dina arbetsuppgifter ingår bl.a.
• Hantering av orderflöde
• Offerthantering
• Bokning av transporter
• Besvara och lösa supportärenden per telefon och mail till våra kunder
• Supportstöd till säljavdelningen
• Retur- och reklamationshantering
S:t Eriks sitter i ljusa fina lokaler i Librobäck, Uppsala. Arbetstiderna är måndag till fredag under kontorstider. Tjänsten en visstidsanställning på heltid och behovet har uppstått genom en arbetstopp. Detta är en bemanningslösning där du blir anställd av 2Complete och arbetar som konsult hos S:t Eriks.
Om företaget
S:t Eriks AB utvecklar, tillverkar, säljer och levererar Mark-, Tak- och VA-system till entreprenörer och återförsäljare på den nordiska marknaden. Vi är ca 400 medarbetare vid fabriker och kontor över hela Sverige från Staffanstorp i söder till Piteå i norr. Mer information om företaget och verksamheten hittar du på www.steriks.se
Din profil
Vi söker dig som älskar att arbeta med kunder, är en van telefonanvändare och kan hantera en stor orderingång samt offerthantering. Du är en affärsmässig och serviceinriktad person som är van att arbeta självständigt och strukturerat. För att passa in i rollen tror vi även att du:
• Har en mycket god datavana
• Har erfarenhet av administrativt arbete
• Har erfarenhet från något större affärs/orderhanteringssystem – erfarenhet från Jeeves är meriterande
• Talar och skriver svenska flytande
• Kunskaper i Excel
• Tekniskt förståelse/intresse
Vi lägger alltid stor vikt vid dina personliga egenskaper och du bör trivas med att jobba i ett högt tempo och ha en god förmåga att skapa kontakter och bygga goda relationer.
Har du frågor kring rollen är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson