Kundservicemedarbetare sökes till stort globalt företag

Kundservicemedarbetare sökes till stort globalt företag

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vår kunds kunder betyder allt för dem. Det är viktigt att förstå deras behov och önskemål, och utifrån det designar de sina produkter, och följer upp hur deras kunder uppskattar produkten i hemmet. Din roll är att ta emot inkommande samtal från kunder och lyssna, förstå samt erbjuda dem lösningar som inte bara fixar problemet utan även levererar en upplevelse.

Som Kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att hantera deras leveranser från lager till återförsäljare genom att vara den givna kontaktpunkten vid beställningar, leverans och efterarbete via telefon. Genom expertkunskap i produkterna och extraordinärt gott bemötande kommer du se till att leverera det mervärde deras kunder förväntar sig. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att hantera frågor rörande priser, leverans och produkter. Skapa nya affärsmöjligheter genom att informera om nya tjänster och erbjudanden.

Arbetstiderna föreligger måndag till fredag, 08:00-17:00 på deras huvudkontor i Stadshagen.

Om företaget
Vår kund är världens ledande tillverkare av vitvaror och hushållsmaskiner. Mer information om företaget ger vid personlig kontakt.

Din profil
För att lyckas i rollen som kundtjänstmedarbetare till vår kund pratar och skriver du flytande svenska och engelska. Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet inom support, sälj eller/och kundservice. Du har erfarenhet av att hantera kunder via telefon samt erfarenhet av Excel. Det är mycket meriterande om du även har erfarenhet från vitvarubranschen samt kunskaper i affärssystemet SAP.

Vi tror att du som söker tjänsten är ansvarstagande, du ser till att dina arbetsuppgifter blir kvalitativt utförda. Du gillar att kommunicera och skapa relationer med andra. Vidare arbetar du proaktivt, du tar initiativ och arbetar framåt. Du har ett öga för detaljer samt kan se till det stora hela och hur det du gör påverkar andra delar i organisationen. För att trivas i rollen ser vi även att du som söker är flexibel, ser lösningar och tycker om att samarbeta i team.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 oktober 2021
  • Ansök senast: 7 november 2021

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


28 november 2024