Kundservicemedarbetare sökes till tjänst i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du på jakt efter nya utmaningar? Är du en administrativt lagd person som samtidigt tycker om kundkontakt och service? Vill du arbeta på en trevlig och personlig arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter? Läs i så fall vidare, här har vi tjänsten för dig!

Om företaget
Vår kund är ett ledande företag inom plastindustrin placerade i varma och välkomnande lokaler på Kungsholmen.

Arbetstider för tjänsten är 8.00 – 17.00. Start för tjänsten är i augusti månad.

Arbetsuppgifter
Hos vår kund arbetar du i ett mindre team med arbetsuppgifter som huvudsakligen innefattar orderregistrering, ordermottagning och offerthantering. I din roll tar du emot och besvarar inkommande mail och telefonsamtal, hanterar fakturering, ansvarar för kontakt med inköpsavdelningen och stöttar säljare och intern personal med exempelvis information gällande priser. Du har även övriga administrativa arbetsuppgifter.

Kvalifikationer
För att passa in hos vår kund är du en utåtriktad, glad och positiv person som kommer bra överens med människor runt omkring dig. Här värdesätts engagemang och stämningen lättsam och trevlig. Vi ser därför att du är en driven person som tycker om att ta stort ansvar och bidrar med god stämning. Vidare är du duktig på att hantera arbetstoppar och har en god problemlösningsförmåga. Du trivs även bra med administrativa arbetsuppgifter.

För att vara kvalificerad för tjänsten har du:
- Tidigare erfarenhet av en tjänst där du använt telefonen som främsta redskap
- Arbetat i olika system, det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av systemet VISMA Business
- Goda kunskaper inom Officepaketet
- Goda kunskaper inom det svenska och det engelska språket, både i tal och skrift


Övrigt
Denna tjänst är ett konsultuppdrag med goda chanser till förlängning och en anställning direkt hos vår kund. Detta innebär att du inledningsvis får din anställning hos KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund med kontor på Kungsholmen.

Vi arbetar med löpande urval, skicka därför in din ansökan redan idag! Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Clara Backlund på telefonnummer 08-663 99 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


E-handelssamordnare

E-handelssamordnare

23 december 2024

Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024