OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Tillsammans med de andra personer i arbetsgruppen kommer du att ta emot inkommande ärenden främst via telefon, mail, sociala medier samt från en ny kanallösning som är chatt. Det förekommer också att det kommer in ärenden via post. Alla ärenden ska hanteras på ett snabbt och effektivt sätt med högsta servicetänk.
Inkommande kundärenden består av frågor främst kring mobila onlinetjänster till uppkopplade bilar men även Volkswagen Groups produkter, tjänster, lanseringar, garantier. Man kommer också hantera klagomål från kunder gällande produktkvalité, leveranstider och bemötande hos återförsäljare och servicepartners. Många frågor och klagomål är mycket kvalificerade och kräver daglig kontakt med fackavdelningar, återförsäljare och verkstäder inom Volkswagen Group.
Om företaget
"Volkswagen är den svenska generalagenten för Volkswagen, Skoda, Audi, SEAT, Volkswagen Transportbilar, Porsche och Europcar.
Vi importerar varumärkenas produkter. Tillsammans med de auktoriserade återförsäljarna och serviceparterna marknadsför vi varumärkena, deras produkter och tjänster i Sverige. Vi förvaltar och utvecklar en väl utspridd auktoriserad försäljnings- och eftermarknadsorganisation så att de levererar och efterlever tillverkarnas kvalitetskrav och garantier."
Din profil
Vi tror att du är serviceinriktad och kan föra en positiv dialog med kund oberoende av vad ärendet gäller. Då du kommer att ha mycket kundkontakt lägger man stor vikt vid din kommunikationsförmåga i både tal och skrift. Du tar ansvar för dina uppgifter och kan själv strukturera ditt arbete för att driva ärenden vidare. Du kan snabbt anpassa dig till aktuella omständigheter och är lyhörd inför kundens behov. I ditt dagliga arbete faller det sig naturligt att du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt.
Du talar och skriver flytande svenska samt har goda kunskaper i engelska. Det är meriterande med kunskaper i tyska.
Du besitter goda datakunskaper och om du har erfarenhet av ärendehanteringssystem är det ett plus.
Vi ser gärna att du har tekniskt intresse och är van att använda sociala medier
Detta är en bemanning vilket betyder att du kommer vara anställd hos 2complete, men arbeta hos vår kund. Start omgående.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076-869 30 48 alt. anna@2complete.se
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson