Kundservicemedarbetare sökes till Webhelp!

Kundservicemedarbetare sökes till Webhelp!

Arbetsbeskrivning

Har du en vass och erfaren servicegen och trivs med distansarbete? Vill du bidra till visionen att leverera oförglömliga mänskliga upplevelser till dagens digitala värld i ett innovativt It-företag? Då har vi rätt tjänst för dig!

Webhelp söker motiverade och erfarna medarbetare som söker ett långsiktigt arbete med intressanta utvecklingsmöjligheter inom kundrådgivning och resebranschen.
Tjänsten omfattar kundsupport av affärsresenärer före, under och efter avresa. Du kommer att svara på förfrågningar relaterade till regler i samband med avbokning och byte av resa i BackOffice systemet Amadeus. Dessutom innebär jobbet att utföra olika administrativa uppgifter som att notera och anteckna relevant information.

Wephelp kan hjälpa dig att kickstarta din karriär och erbjuder:

- Arbetsutrustning så att du kan arbeta optimalt från ditt alldeles egna hemmakontor
- Goda utvecklingsmöjligheter i jobbet och företaget
– Att bli en del av ett företag som satsar på att bygga en fantastisk arbetsmiljö med tanke på
på att förbättra de anställdas välbefinnande

Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du kommer bli direktanställd av Webhelp och vi på StudentConsulting sköter rekryteringsprocessen. Tjänsten är på heltid och förväntas starta upp 15 augusti för att pågå tills vidare. För tjänsten tillämpas arbetstider mellan 07:00-20:00 alternativt 15:00-23:45 förlagda på alla veckans dagar, arbetet sker främst på distans men med möjlighet att befinna sig på Webhelps kontor som ligger i Solna. Ingångslönen för tjänsten 22.200kr + bonus. Vid övriga frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Din profil
Du kommer att karakterisera dig själv som en person som kan arbeta såväl självständigt som i team, har fantastisk kommunikationsförmåga och besitter ett positivt tänkesätt.
För att vara aktuell för tjänsten har du minst gymnasieutbildning eller likvärdig, har du tidigare erfarenhet från en kundtjänstroll - optimalt sett från resebranschen så är detta meriterande. Du har lätt att sätta dig in i nya IT-system (och gärna kunskap om IATA och/eller Amadeus) och kan bedöma din data- och systemvana som god. Ett krav för tjänsten är att du behärskar både svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.

Om tjänsten låter som något för dig så sök tjänsten redan idag då urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra av dig!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Isabelle Karlsson
+46101224623
Emilia Johansson
+46101224597
Fredrik Åberg
+46101224864
Eleonor Åkerlund
+46101224638
Kristoffer Göthberg
+46101224670
Elin Wiberg Lif
+46101224569
Ida Holmer
+46101224433
Joel Rydström
+46101224243
Joanna Melander
+46101224629
Pontus Geijer
+46101224584

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StudentConsulting
  • 8 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 juli 2022
  • Ansök senast: 27 juli 2022

Besöksadress

Murarevägen 30
None

Postadress

Murarevägen 30
FALKENBERG, 31136

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024