Kundservicemedarbetare Solna Strand

Kundservicemedarbetare Solna Strand

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad problemlösare med ett öga för detaljer och en vilja att hjälpa andra? Då kan denna roll vara perfekt för dig!
Arbetsbeskrivning
Som kundservicemedarbetare hos oss blir du en viktig del av vårt team som arbetar med att hantera kundärenden via telefon. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Ta emot och besvara inkommande kundsamtal.
Hantera ärenden som rör fakturor, tjänster och produktfrågor.
Guida kunder genom olika lösningar och säkerställa att de får den hjälp de behöver.


Bakgrund 
Vi söker dig som brinner för kundservice och är trygg i att hantera många samtal och ärenden under en arbetsdag. För att lyckas i rollen behöver du:
Vara en god kommunikatör som kan lyssna och anpassa ditt bemötande till olika kunders behov.
Ha en positiv inställning och förmåga att se lösningar på problem som uppstår.
Trivas med att arbeta i ett högt tempo där multitasking är en naturlig del av arbetet.



För tjänsten krävs att du: 
Har en god datorvana och har lätt för att lära dig nya system 
Behärskar svenska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska 
 
Meriterande:  Tidigare erfarenhet av kundservice 
Tidigare erfarenhet av att arbeta i ett ärendehanteringssystem 

 
Barona Contact Center erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö. Barona har kollektivavtal, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Du kommer arbeta nära din teamledare och erbjudas kontinuerlig coachning och kompetensutveckling. 
 
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Elin Nilsson elin.nilsson@barona.se   
 
Varmt välkommen med din ansökan! 
 
Om Barona Contact Center
Barona Contact Center sitter i fräscha lokaler i Solna Strand, bara några minuters promenad från tunnelbanestationen eller en kort promenad till Sundbyberg. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, och frukostar. Du kommer att gå utbildningar för att utvecklas och få verktyg för att hjälpa dig i ditt arbete. Vi arbetar tillsammans för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog mellan kollegor och närmsta chef. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur.

Varmt välkommen med din ansökan!


Mer om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här: https://barona.se/om-barona/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 november 2024
  • Ansök senast: 31 december 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024