OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundservicemedarbetare | Skandia | Linköping
Startdatum 23e januari samt 13e mars.
Som kundservicemedarbetare på Skandiabanken är din huvudsakliga arbetsuppgift att svara på inkommande ärenden från Skandiabankens kunder som behöver vägledning i olika ärenden som rör privatekonomi. Det är av vikt att kunna förmedla information på ett bra sätt i både tal och skrift eftersom kontakten främst kommer ske genom telefon, mejl och chatt. Som anställd är ett av dina främsta mål att ge bästa tänkbara service genom att informera och besvara kundens frågor, där du också erbjuder Skandiabankens övriga produkter och tjänster - allt utifrån vad som kan tänkas passa bäst för varje kund! Du arbetar kontinuerligt mot individuella mål där service, tillgänglighet och försäljning mäts och följs upp.
… Serviceinriktad och duktig på att förmedla information på ett tydligt sätt!
Så här säger en av våra medarbetare: ”Det här är ett arbete för dig som vill jobba på bank på riktigt! I vår roll är vi ansiktet utåt för banken och dess kunder där vi fungerar som stöd i alla deras bankärenden. Gemenskapen med sina kollegor är något som jag verkligen gillar med att arbeta på Skandia. Du är omgiven av duktiga kollegor som stöttar dig i ditt arbete oavsett vilket team du tillhör. Det är väldigt fördelaktigt när du är ny då du har nära till närmsta kollega och alltid kan fråga om hjälp. Det allra bästa är att man har roligt tillsammans och att vi är en skön blandning av killar och tjejer i olika åldrar! ” – Daniel, anställd på banken i sex år.
Det här önskar vi av dig
- Har ett intresse för vardagsekonomi
- Har tidigare erfarenhet av service
- Har goda kunskaper i Office och är van vid att arbeta i Windows
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Meddela i din ansökan vilket datum som är intressant att börja.
Vi ser fram emot din ansökan !
Vi är tillräckligt små för att du kan göra skillnad men tillräckligt stora för att du kan växa.
Vi är det ledande pensionsbolaget som tar ansvar. Hos oss är engagemang, ansvarstagande och en vilja att utvecklas några av de egenskaper vi värderar högst. Vi tror att samarbete tar oss längre än vad någon enskild person kan göra.
Vi erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att våra kunder ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara friska på vägen dit. Vi erbjuder också bolån och sparande samt förenklar sparandet för våra kunder genom vår rådgivning.
Av våra närmare 2 miljoner kunder är 1,4 miljoner också våra ägare. Det är deras behov och intressen som vi tar tillvara i utvecklingen av Skandia.
Vi sitter inte inne med alla svaren, det är därför vi behöver din hjälp att lösa morgondagens utmaningar. Ditt bidrag kommer att märkas!