Kundservicemedarbetare som talar och skriver på tyska & svenska

Kundservicemedarbetare som talar och skriver på tyska & svenska

Arbetsbeskrivning

Dynava är ett tjänsteföretag som förmedlar kundservice till den nordiska marknaden. Vi är ett internationellt bolag med ca 1000 medarbetare som är verksamma i Finland, Sverige, Moldavien, Estland och Senegal.
Vi söker nu kollegor till vår kundservice som talar och skriver på tyska, förutom på svenska.
Personalen som ger service till våra kunder är hjärtat i vår verksamhet, och vi arbetar kontinuerligt för att vara en attraktiv arbetsgivare där man är stolt över både företaget och den egna insatsen. Vi har lyckats få medarbetare som trivs och stannar länge inom organisationen- och söker nu dig som vill vara en del av vårt team framöver.
Är du en noggrann och serviceinriktad person som är nyfiken på att lära nytt - då har vi jobbet för dig! Är det dina erfarenheter och kvalifikationer som beskrivs i denna annons - då hoppas få en ansökan från dig!
Vad förväntar vi oss av dig?
Att du har serviceanda och en vilja att lära dig nytt.
Att du är stresstålig då arbetet periodvis är snabbt och intensivt.
Att du har kunden i fokus i alla lägen.
Att du är bra på att hantera människor i olika situationer och har förmågan att arbeta självständigt
Att du har hög närvaro och ser det som en självklarhet att hålla arbetstider
Att du har ett driv att utvecklas och förbättras

Arbetet innebär:
Kundservice via inkommande och utgående telefonsamtal, chattar och mejl
Varierade arbetstider - schemalagda arbetstider med varierad arbetstid, där även kvällar och helger förekommer.
Lön samt villkor enligt kollektivavtal

Vi söker dig som:
Vill bli en del av vårt team inom kundservice
Värderar noggrannhet, pålitlighet och positivitet
Och till slut, tidigare erfarenhet från ett serviceyrke med kundmöten är meriterande, MEN det viktigaste är de personliga egenskaper du har – allt annat kan vi lära ut.

Skallkrav:
Har god kommunikationsförmåga i tal och skrift i både tyska och svenska.

Extra meriterande är:
Erfarenhet av kundtjänstarbete
Språkkunskaper i samtliga nordiska språk efterfrågas löpande, men även andra språkkompetenser är meriterande, så som engelska, italienska, turkiska, holländska mm. Ange i ansökan de språkkompetenser du har så tar vi det därifrån.
Erfarenhet av merförsäljning eller utgående försäljning via telefon

Rekryteringen sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Välkommen!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Samres huvudkontor Lund
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2024
  • Ansök senast: 3 mars 2024

Postadress

Västra Stationstorget 10
Lund, 22237

Liknande jobb


28 december 2024

Kundtjänstrådgivare i Riga

Kundtjänstrådgivare i Riga

27 december 2024

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

27 december 2024

Customer Support

27 december 2024