OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SOS Alarm har statens uppdrag att ansvara för nödnumret 112. Vi ser till att rätt hjälpresurser kommer till rätt plats i rätt tid. För att klara detta krävs människor med en tydligt uttalad empatiförmåga, stort engagemang och som delar vår mission - att arbeta för ett tryggare samhälle. Du kommer vara den som stöttar Platschefen gällande de löpande ekonomifrågorna samt administration på centralen och du kommer att ha ett nära samarbete med centralens affärsområdesekonom. I tjänsten ingår även arbetet på kundservice på SOS Alarm där dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av avtalshantering, inmatning av larm och åtgärder i våra operativa system, kundfakturering, samt aktivt kundvårdsarbete. Uppdraget innebär kontinuerliga kontakter med externa kunder, larminstallatörer och våra SOS Alarm Partner. Internt har du dagliga kontakter med den operativa driften, kollegor i övriga landet och våra säljare. Arbetet är en spännande kombination av avancerad teknik och mänskliga möten. Viktiga personliga egenskaper är att du har god administrativ förmåga samt duktig på ekonomi samt redovisningar. Du är noggrann, har en utpräglad känsla för service och god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Vi söker dig som är utåtriktad, öppen och har lätt för att samarbeta. Vi vill att du har tidigare erfarenhet av ekonomiarbete, kundservicearbete och kundkontakter via telefon samt erfarenhet av att arbeta i ett CRM-system. Vi ser gärna att du har goda ekonomikunskaper och goda kunskaper i Officepaketet är en förutsättning. Vi ser gärna sökande med såväl svensk som utländsk bakgrund men du måste vara svensk medborgare.
Kontaktpersoner på detta företaget
LPC Catrin Lundell
08-454 37 03
Magnus Wittgren
08-407 3000
Monica Nordström
08-454 37 58
Therese Holmkvist
08-454 37 76
Fredrik Lindfors
Anna Friedl
021-163801
Susanne Lundholm
Joakim Erixon
060-55 33 03
Tommy Sjölander
060-553311
Carina Hillman
08-407 3087