OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Itella AB är ett helägt dotterbolag till Finland Post Corporation och är nordens största leverantör av tjänster för informationslogistik.Informationslogistik är Itellas kärnverksamhet och har lösningar för elektroniska och fysiska dokumentflöden och dokumentlagring samt skanning.Itella hjälper företag att gå från pappersbaserade informationsflöden till e-hantering.Itella har cirka 1 600 medarbetare inom gruppen och har en årlig omsättning på 2 miljarder.I Sverige har Itella 400 anställda och omsätter cirka 360 miljoner kronor per år.Läs mer om Itella på www.itella.com.Till vår kundserviceenhet på Lilla Essingen söker vi ett antal nya medarbetare till ett av våra växande uppdrag, som omfattar prenumerationshantering för ca 200 tidskrifter.Arbetet innebär i huvudsak att ta emot ärenden per telefon eller e-post, registrera prenumerationer samt göra uppdateringar i våra kundspecifika system.Då vi har ett stort flöde av kundkontakter handlar det om många dagliga kontakter och vi arbetar växelvis med telefon och övriga uppgifter.I takt med att våra kunders krav förändras är vårt arbete i ständig utveckling.Som ett led i den utvecklingen arbetar vi bl.a med aktiv merförsäljning i våra kundsamtal.Omfattning: Heltid, dagtid.Tillträde: Omgående.Vi vill att du som söker tjänsten har nedanstående bakgrund/egenskaper: Dokumenterad erfarenhet av kundservice, gärna med fokus på försäljning Erfarenhet av kundkontakter per telefon/ du trivs med telefonen som arbetsredskap Grundläggande datorkunskaper/ du är en van datoranvändare Goda kunskaper i svenska språket/ du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift Stort intresse för människor/ du har förmåga att anpassa dig till olika människor och situationer En drivkraft att alltid ge bästa möjliga service/ du arbetar professionellt och enligt givna riktlinjer