Kundservicemedarbetare, Sundsvall

Kundservicemedarbetare, Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 10281 
Nya kundservicemedarbetare till Nordea Sundsvall – våra 4 miljoner kunder väntar på dig! Kom och bli vår kollega! Nordeas kundservice i Sundsvall söker nu fler medarbetare till vårt härliga gäng.
Om tjänsten
I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Dina arbetsuppgifter är varierande och du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden.
Som ny får du den utbildning som krävs för att du ska ha förutsättningarna att ge våra kunder en kvalificerad service. Vi tillhandahåller även löpande utbildningar för att du på bästa sätt ska kunna ge våra kunder förstklassig hjälp och kundanpassade tips om bankens tjänster, produkter och kanaler. Det är viktigt att du trivs med att söka och ta till dig ny information för att ständigt hålla dig uppdaterad på förändringar och nyheter.
I denna roll arbetar du heltid på ett varierat schema med möjlighet att själv påverka dina arbetstider med pass fördelade på dag-, kvällstid och helg.
Din profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunder
* Du tar lätt till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* Du kan sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Du är social och gillar att arbeta både tillsammans med andra och självständigt.
* Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl svenska som engelska – i både tal och skrift.

Har du erfarenhet av bank, försäkring eller kundservice är det meriterande.
Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 19/06/2022. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekrytering.3335@nordea.se.

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordea
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juni 2022
  • Ansök senast: 19 juni 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024