OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Läs gärna mer om hur det är att arbeta som konsult på Telia: här
Om företaget:
Telia Company verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Sundsvall, där du blir en del av ett team med god gemenskap.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Du tar emot inkommande samtal och hjälper kunder med frågor av teknisk karaktär, främst inom bredband, TV och telefoni. Du tillhör ett stort team som tillsammans arbetar för att upprätthålla hög kvalitet gentemot kunderna. Din roll innefattar att supportera och besvara kundernas frågor samt se över deras tjänster och informera om Telias tjänsteutbud för att ge den bästa lösningen utefter kundens behov. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem.
Vid start erbjuds du en gedigen utbildning där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll som kundservicemedarbetare. Vidare har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och för att kunna ta nästa steg i din utveckling.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Svara på inkommande samtal från kunder.
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem.
• Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Fullständiga gymnasiebetyg
• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Goda tekniska kunskaper är meriterande
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande
För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunds behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen!
Övrig information:
Start: 22/8 - 2022
Plats: Sundsvall
Lön: Fast + bonus
Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundservice, kundservicemedarbetare, kundrådgivare, kundsupport, kundbemötande, support, supportmedarbetare, servicedesk, service, servicepersonal, teknik, teknisk support, IT, system, helpdesk, faktura, merförsäljning, försäljning, rådgivning, rådgivare, heltid, Norrland.
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund