Kundservicemedarbetare Team Energy

Kundservicemedarbetare Team Energy

Arbetsbeskrivning

Vår bransch är en av de främsta orsakerna till klimatförändringarna och om vi ska finnas kvar i framtiden behöver vår affär förändras i grunden. Vi arbetar aktivt för omställningen till ett fossilfritt samhälle genom att minska vårt eget klimatavtryck, såväl som att hjälpa våra kunder att göra bättre och mer hållbara val utifrån sina förutsättningar. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling på riktigt? Följ med på vår resa mot en fossilfri framtid!


Är du en social person som har lätt att prata med människor? I så fall kan vi erbjuda dig ett roligt arbete som kundservicemedarbetare. I Team Energy ansvarar vi för kundkontakterna och orderhanteringen inom tankbilsleveranser och smörjmedelprodukter samt elaffärer och vår satsning på elbilsladdning.

Vi söker nu efter en ny kollega till vårt team där du kommer att ha daglig kontakt med OKQ8s kunder över telefon och mejl gällande alltifrån orderhantering till fakturering till företag och privatkunder.
Vi söker

Vi söker dig som är bekväm med att ha telefonen som ditt främsta arbetsredskap. Du har ett genuint intresse för att skapa service som överträffar kundernas förväntningar. Tidigare erfarenhet inom elhandel och orderhantering är meriterande.

Vi söker dig som är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Du är social, lättlärd, noggrann och självgående.

På OKQ8 Kundservice i Avesta är vi ca 60 medarbetare och sitter i trivsamma lokaler alldeles intill Dalälven.

Vi arbetar löpande med urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag, dock senast 2022-10-21. Vi planerar tillsättning 2022-11-07.

Som ett led i vår rekryteringsprocess kommer vi att begära in registerutdrag från Polisen för slutkandidater.

Har du frågor om tjänsten inom Team Energy är du välkommen att kontakta rekryterande gruppchef Kenny Palm, kenny.palm@okq8.se alternativt rekryteringsansvarige Camilla Skalberg, camilla.skalberg@okq8.se

Varmt välkommen med din ansökan!

OKQ8 Scandinavia arbetar för att vara en jämställd arbetsplats med medarbetare som trivs och utvecklas och där olikheter uppmuntras. Vi vill vara ett företag som speglar samhället, med en inkluderande kultur som hjälper till att minska utanförskap och bidrar till mångfald.

Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och en förutsättning för att vi ska nå framgång som företag. Därför arbetar vi fokuserat med fyra områden för att såväl attrahera som behålla medarbetare.

- Modiga ledare - Vårt mål är en kultur där ledare vågar fatta beslut, delegerar ansvar och har tillit till sina kollegor.
- Flexibelt arbetsliv - Vi är flexibla i både tanke, handling och rörelse. Vår inställning är att vi kan arbeta var som helst och förflyttar oss när det finns behov.
- Familj och fritid - En sund balans mellan arbete och fritid tror vi är avgörande för såväl välmående och ett effektivare arbetsliv. Vi vill möjliggöra ett liv där familj och en aktiv fritid kan kombineras med arbete och karriär.
- Utveckling och talang - Utveckling på alla nivåer är en del av vår företagsstrategi. I vår värld är det en fördel att våga utmana sig själv att prova något man inte kan. Det är så vi hittar nya talanger internt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OKQ8
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 september 2022
  • Ansök senast: 21 oktober 2022

Postadress

Allén 76
VÄSTERVIK, 59361

Liknande jobb


Extrajobb på Kundservice

Extrajobb på Kundservice

22 november 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

22 november 2024

22 november 2024