Kundservicemedarbetare - Teknisk support

Kundservicemedarbetare - Teknisk support

Arbetsbeskrivning

Semestervikarier och förstärkning under våren
Jula Kundservice hittar du på vårt huvudkontor i Skara. Tillsammans är vi ca 30 st medarbetare som jobbar med att hjälpa våra kunder, både i Sverige och Norge. Vi representerar Jula ut mot våra kunder och vi brinner för att ge god och effektiv service.
Till Jula Kundservice i Skara söker vi nu flera medarbetare inför vår och sommar, anställningarna kommer att ske löpande då vi både behöver hjälp under högsäsong på våren men också sommarvikariat. Vi söker dig som kan jobba under vår och sommar men även dig som endast söker sommarjobb.
Det här gör man på Jula Kundservice – Tekniskt Support
Som medarbetare på Jula Kundservice svarar du på inkommande samtal och mejl från kunder och varuhus i Sverige och Norge.Chatt och utgående samtal i servicesyfte kan också komma att ingå i din arbetsdag.
Du svarar på frågor rörande reklamationer, reservdelar samt teknisk information om våra produkter. Arbetet handlar till stor del om att förmedla information som du hittar i interna system och instruktioner.
Du stöttar så väl kunder som medarbetare i våra varuhus. Du svarar också på frågor rörande vår e-handel och sortiment.
På ett serviceinriktat och effektivt sätt besvarar du frågor och hjälper våra kunder. Du arbetar mot uppsatta mål i linje med vår Servicepolicy. Ditt arbete utförs via dator där du snabbt växlar mellan olika program och funktioner.
Det här är din bakgrund och dina erfarenheter
Vi söker dig som fyllt 18 år och har kunskap och/eller intresse av att hjälpa kunder i tekniska frågor. Vidare har du god datavana och mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet från servicerelaterade yrken. 
Det här är du som person
För att lyckas i rollen är du en god kommunikatör och älskar att ge effektiv och god service till våra kunder. Du är lyhörd, ansvarstagande och har ett högt engagemang. Vidare har du en egen drivkraft att utföra dina arbetsuppgifter på ett strukturerat och effektivt sätt samtidigt som du trivs med att arbeta i ett högt tempo. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. 
Bra att veta
Tjänsterna är primärt sommarvikariat med stor möjlighet att arbeta extra under våren och hösten. Sommarvikariaten har en varierande sysselsättningsgrad med 70-100% schemalagd tid, arbete på kvällar förekommer. Du bör kunna arbeta under hela eller stora delar av semesterperioden som främst är v. 26-33. Upplärning kommer att ske löpande innan v 26 enlig överenskommelse.
Placering på Julas huvudkontor i Skara. Jula har kollektivavtal med Unionen för tjänstemän.
Så här söker du
Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt! Vi håller intervjuer löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdagen är den 6 mars 2022. 
Vid frågor om tjänsterna, vänligen kontakta Customer ServiceTeam Leader via cs.management.se@jula.com.
För att skicka in din ansökan klicka på "Skicka in ansökan"

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jula AB
  • 7 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 januari 2022
  • Ansök senast: 6 mars 2022

Liknande jobb