Kundservicemedarbetare - Tekniska verken

Arbetsbeskrivning

Som medarbetare på Tekniska verken är du en viktig del av vår vision - att bygga världens mest resurseffektiva region. För att lyckas måste vi våga tänka innovativt och utveckla nya, smartare lösningar. Totalt är vi cirka 900 anställda som trivs i en lättsam företagskultur med en arbetsvardag som präglas av våra värdeord, drivande, positiva och trovärdiga. Vi tycker det är viktigt att vår arbetsplats speglar samhället och värdesätter därför en jämn könsfördelning och mångfald i rekryteringsprocessen.

Tekniska verkens erbjudande
Tekniska verkens breda verksamhet både utmanar och utvecklar vår kundservice. Här får du jobba med ett glatt och engagerat gäng där alla har fokus på att ge våra kunder en serviceupplevelse som överträffar förväntningarna. Vi lovar spännande utmaningar där alla jobbar för laget och hjälps åt. Våra 230 000 kunder finns i Katrineholm och Linköpingsområdet och våra verksamhetsområden är elnät, belysning, vatten, fjärrvärme, fjärrkyla, avfall, bredband, biogas och elhandel.

I arbetet ingår: rådgivning och information via telefon
merförsäljning
tillhörande administration 
Vem är du?
Vi söker dig som är drivande och service-minded, och som gillar att ge det där lilla extra. Har du tidigare jobbat inom kundservice och har erfarenhet av säljarbete är det mycket meriterande. Hos oss är det stundtals högt tempo så du är stresstålig och gillar att prestera när det händer mycket. Efter upplärning är du självgående, flexibel och initiativtagande. Vi ser gärna att du har god datorvana eftersom vi jobbar i flera olika IT-system, bland annat för ärendehantering. Du behärskar svenska och engelska. Kan du ytterligare något språk (gärna arabiska, farsi, kurdiska eller somaliska) är det extra plus. 

Du behöver inte ha någon speciell utbildning, men gymnasiekompetens eller motsvarande är ett krav. Vi lägger större vikt vid din personliga lämplighet. Vi vill att du alltid har kundfokus i ditt agerande och förstår att du blir Tekniska verkens ansikte utåt i varje kundkontakt.

Övrig information: 
Du kommer att vara anställd av OnePartnerGroup men arbeta hos Tekniska verken. Uppdraget är initialt på sex månader, men om båda parter är nöjda kommer uppdraget att förlängas. Tekniska verken har ett långsiktigt behov och vi söker därför dig som ser din själv i rollen som kundtjänstmedarbetare hos Tekniska verken under lång tid framöver! Frågor besvaras av Julia Hermansson, rekryteringskonsult OnePartnerGroup: julia.hermansson@onepartnergroup.se 

Sista ansökningsdag är 13/9, men tjänsten kan komma att tillsättas tidigare, varpå vi önskar din ansökan så snabbt som möjligt. Så länge annonsen finns publicerad på onepartnergroup.se tar vi emot ansökningar. Observera att vi inte kan hantera ansökningar via mail.
Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Stenqvist

Julia Hermansson

Anna Stenqvist
0142-60 20 62
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Östergötland AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 september 2020
  • Ansök senast: 13 september 2020

Besöksadress

Kungsvägen 37, Mjölby
None

Postadress

Kungsvägen 37
Mjölby, 59551

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

18 december 2024

Application Advisor, Customer support

Application Advisor, Customer support

18 december 2024