Kundservicemedarbetare till 24Storage (deltid 80%)

Kundservicemedarbetare till 24Storage (deltid 80%)

Arbetsbeskrivning

Är du en kundorienterad person som ser service som en självklarhet och vill vara en del av ett snabbväxande bolag inom self-storage? Vi letar nu efter ytterligare en kollega till kundserviceavdelningen hos vår kund 24Storage.

OM TJÄNSTEN

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team om 12 kollegor där dina åsikter och din prestation är viktig i teamets gemensamma utveckling . Tillsammans levererar ni kundservice i världsklass med behovsanpassade lösningar för alla kunder. Du kommer ha kontakt med såväl befintliga som nya kunder via inkommande samt utgående telefonsamtal, mail och chatt. Kundservicen driver försäljningen på 24Storage till prospects i olika kanaler: telefoni, mail, chatt, video och face2face (Walk in).

DINA EGENSKAPER

Som kundservicemedarbetare hos 24Storage ser vi att du har följande egenskaper:

• Serviceminded – där du gillar att leverera service utöver förväntan
• Stresstålig, uthållig och flexibel när det gäller arbetsuppgifter och situationer
• Anser att försäljning är en naturlig del av en bättre kundupplevelse
• Hög kommunikationsförmåga i både tal och skrift
• Motiveras av att arbeta med mål och drivs av att kontinuerligt utvecklas
• Tycker om samarbete och uppskattar att jobba i team

KRAV

• Du talar och skriver svenska flytande
• Du har en fullständig gymnasieutbildning
• God datorvana, starkt meriterande om du har arbetat i affärssystem som Microsoft Dynamics
• God förmåga i engelska språket i tal och skrift
• Körkort B

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl utbildning inom olika delar av kundservice. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor, en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult.

PRAKTISK INFORMATION

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Omfattning: 80 % med möjlighet till heltid i sommar samt efter provanställning.
Lön: Enligt kollektivavtal + förmåner
Placering:Kundservicen är belägen i centrala Stockholm, men det kan förekomma arbete på anläggningarna vid enstaka fallArbetstider: Schema förläggs på vardagar mellan 08:00 – 20:00 samt helger mellan 10:00 -16:00

KONTAKT
För mer information kontakta gärna vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 april 2021
  • Ansök senast: 26 april 2021

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024