Kundservicemedarbetare till Active Brands Group

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:
Arbetstider: Deltid på 50%, med viss flexibilitet gällande arbetstiderna Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Konsultuppdrag

VILKA ÄR ACTIVE BRANDS GROUP?
Active Brands Group fokuserar på att föra innovativa produkter relaterade till sport och hälsa till en global marknad. De har deras huvudkontor i centrala Stockholm. Läs mer om vår kund på deras hemsida: https://www.activebrandsgroup.se (https://www.activebrandsgroup.se/)

DIN ROLL:
Active Brands Group söker nu en erfaren kundtjänstmedarbetare som vill vara en del av deras framgång. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att hantera inkommande kundtjänstärenden från webbshopparna, besvara ärenden gällande exempelvis beställningsordrar, leveranser, produktinformation, reklamation eller rådgivning inför ett köp. Tjänsten är på 50%, med viss flexibilitet gällande arbetstiderna samt möjlighet finns att jobba hemifrån. Med tiden kan din omfattning komma att förändras, därmed bör du vara flexibel med att gå upp i arbetstid.

Tjänsten passar dig som tidigare har arbetat som kundservicemedarbetare och har god systemvana.

VEM ÄR DU?
Som person är du serviceinriktad, flexibel och kommunikativt skicklig. Du är en ”doer” som vågar ta för dig och kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och system. Vidare är du noggrann, har god förmåga att arbeta självständigt och effektivt samt att samarbeta i ett team.

Vi ser gärna att du:

- Har tidigare arbetat inom kundtjänst

- Kan prata och skriva svenska och engelska flytande

- Har en god system- och datavana, Excellkunskaper är ett krav

Det är meriterande om:

- Du tidigare har arbetat i Fortnox

- Är sportintresserad

VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Ryska Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mejl men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM RYSKA POSTEN BEMANNING
Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 april 2022
  • Ansök senast: 31 maj 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024