OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker AddSecure sin nästa medarbetare! Är det du? Kanske har du arbetat i en kundtjänst med faktura- och avtalsfrågor tidigare? Eller har du erfarenhet av att arbeta administrativt i en kundorienterad roll? Är du en driven, ordningsam och serviceminded lagspelare? Då är det dig vi söker!
Om kunden
AddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Företaget förser över 50 000 kunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner och att skapa affärsnytta.
Företaget har en stark framåtsträvan och präglas av sina värderingar, att skapa kundfokus, enkelhet, laganda och samarbete i allt dem gör.
Om tjänsten
Dina primära arbetsuppgifter innefattar
- Hantera och administrera faktura- och avtalsfrågor.
- Agera support till bolagets kunder, tekniker och partners via telefon och mail.
- Administration av kunder i bolagets CRM system
Vi söker dig
För att trivas i rollen så tror vi att du är en person som tycker det är roligt med mycket kundkontakt över telefon och mail. Du har tidigare erfarenhet av arbete inom service och administration. Kanske har du arbetat i en kundtjänst där du guidat kunder i avtals- och fakturafrågor. Du ser möjligheter, är lösningsorienterad och positiv. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av att arbeta mot norska kunder då du i denna roll bland annat kommer att arbeta mot den norska marknaden.
Vi ser gärna att du även
- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system
- Har ett tekniskt intresse
- Har erfarenhet av arbete via telefon
Som person är du
- Ordningsam och kvalitetsmedveten
- Serviceminded och kommunikativ
- Samarbetsvillig lagspelare
- Ambitiös
Stor vikt läggs vid personliga egenskaper som att du är initiativ- och ansvarstagande.
Meriterande
- Erfarenhet av att ha arbetat med kundtjänst eller fakturafrågor
- Erfarenhet av Salesforce eller Navision
Arbetstider, tillträde och omfattning:
Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17. Start är så snart som möjligt. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. AddSecures trevliga kontor är beläget i Telefonplan.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på madelaine.roosmark@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445