Kundservicemedarbetare till Åhléns City Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi brinner för att leverera den bästa servicen till våra kunder!

Gör du det också? Då vill vi att just du ansöker om att bli en del av vårt team på Åhléns City i Stockholm!

Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig välkomna hos oss, känna att det är enkelt att handla, känna sig inspirerade och kunna lita på oss. Åhléns är ett värderingsstyrt företag och genom ett starkt affärsmannaskap blir vi lite bättre varje dag.

Vi erbjuder dig

Arbetet innebär att via telefon, mail och i sociala medier svara på frågor om Åhléns erbjudande, e-handel och medlemskap. Vi finns primärt till för våra kunder och medlemmar i varuhuset men hjälper även den centrala kundtjänsten i ärenden. Du ingår i en grupp som alla brinner för att ge bästa service.

Du är en del av ett ambitiöst team och rapporterar till Chef Operations Manager. I denna roll utgår du från Åhléns City i Stockholm.
Vad krävs för att arbeta med kundservice på Åhléns?

Vi söker efter dig som har erfarenheter av att arbeta med telefon/mail och social media som främsta verktyg samt brinner för service. Kunskap kring Åhléns sortiment är meriterande liksom att ha arbetat med e-handel. Vi på Åhléns är övertygade om att när vi delar med oss av kunskaper och erfarenheter, framgång och entusiasm, gör vi varandra bättre.

Vi värdesätter:

- Erfarenhet av att arbeta med kundservice är meriterande
- Erfarenhet av att arbeta med e-handel
- God kommunikationsförmåga; du talar och skriver svenska flytande och kan formulera dig bra på engelska
- Vana att söka information
- Bekväm med att arbeta i många system samtidigt

För att lyckas i rollen ser vi att du känner ett starkt engagemang för kunden, är utåtriktad och kan agera självständigt. Du har lätt för att lära och arbetar lika bra självständigt som i team. För att trivas med arbetet måste du klara av att arbeta i högt tempo utan att kompromissa med service och kvalitet samt ha lätt för att prioritera när det är mycket att göra.

Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på 25-30h i veckan med slutdatum 31/12 2022 med eventuell chans till förlängning. Vi ser gärna att du kan börja hos oss omgående.

Urval kan komma att ske löpande, skicka in din ansökan redan idag!

Vi välkomnar alla och värdesätter mångfald; våra medarbetare är alla unika och vi behandlar var och en som individer. Vi är ambitiösa och vill ge allt på jobbet men värdesätter att ha balans i livet. Med det hälsar vi dig välkommen till Åhléns!

För att jobba hos oss behöver du ha fyllt 18 år.

Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 48 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Varuhuset Åhléns är en marknadsplats som erbjuder en smart mix av prisvärda produkter på ett inspirerande, enkelt och lättillgängligt sätt. Åhléns omsätter 4,3 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besök. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Åhléns
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 oktober 2022
  • Ansök senast: 4 november 2022

Liknande jobb


Administratör

Administratör

21 november 2024

1 st line support till ekonomi

1 st line support till ekonomi

21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024