Kundservicemedarbetare till Aimo Park

Kundservicemedarbetare till Aimo Park

Arbetsbeskrivning

OM AIMO PARK SVERIGE

Under 2019 förvärvade Aimo Park hela Q-Parks svenska verksamhet och blev därmed Nordens ledande parkeringsbolag. En stabil grund där vi kan fortsätta att växa och bygga vidare på.

Q-Park etablerade sig på den svenska marknaden genom sitt förvärv av Carpark 2009. Det officiella namnbytet gjordes två år senare, då Q-Parks nya företagsprofil också började användas i svenska parkeringsanläggningar. Carpark i sin tur grundades 1959 och startade med en enda parkering – Hötorgets parkeringsgarage i centrala Stockholm. Under 1960-talet delade man anläggningen med ett antal sjölejon (ja, du läste rätt – sjölejon). De tidigare cirkusdjuren tillhörde en något excentrisk företagare och hystes in i 100-sektionen, där de gav upphov till myten att man kunde råka köra in i ett sjölejon när man parkerade sin bil. Hötorgsgaraget finns fortfarande i vår portfölj men är nu garanterat fritt från sjölejon.

Skulle du beskriva dig som en problemlösare och god kommunikatör? Då har vi på Workz Sweden tjänsten som du söker. Vi söker nämligen efter en ny kollegor till Aimos kundserviceteamet i Globen. Sök redan idag och var med på resan.

OM TJÄNSTEN

Som kundservicemedarbetare på Aimo Park arbetar du som en i teamet med att besvara inkommande samtal med frågor via telefon och e-post. I tjänsten ingår också att administrera bokningar, avtal samt kort- och nyckel hantering.

Kundservice består idag av 23 härliga kollegor och är uppdelat i två arbetsgrupper; kundstöd och affärsstöd och det är till kundstöd vi nu söker nya kollegor. Kundstöd består av 9 medarbetare och är den grupp som besvarar frågor från våra kunder via telefon och även till viss del mail gällande bokningar, prisfrågor, fakturafrågor m.m.

KRAV

• Flytande i svenska och engelska tal och skift
• Fullständig gymnasieutbildning
• Erfarenhet av administration eller kundservice per telefon och mail
• Förståelse för affärssystem
• Arbetat med service tidigare
• Kan hantera stress



MERITERANDE

• Mycket goda datorvanor
• Arbetat i olika affärssystem

Dina främsta arbetsuppgifter är långtidsuthyrning av parkeringsplatser till företag och privatpersoner, men vi hanterar även många andra frågor. För att lyckas hos Aimo Park ska du på ett föredömligt sätt hjälpa våra kunder med alla de frågor de kan tänkas ha och vara kreativ med förslag på hur vi kan lösa kundernas förfrågningar. Vi har ofta mycket att göra, å andra sidan är inte den ena dagen den andra lik. En förutsättning är därför att du under alla förhållanden kan behålla ett lugnt och metodiskt arbetssätt.

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning inom därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och tillgänglig för dig som konsult hos oss.

PRAKTISK INFORMATION

Start: Omgående
Omfattning: Heltid, provanställning 6 månader hos Workz
Lön: Enligt överenskommelse och kollektivavtalet
Placering: Globen /Gullmarsplan
Arbetstider: Schemaläggning / 2 skift mellan 07:45 - 16:30 eller 08:45 - 17:30 och öppettider är helgfria vardagar 08:00-17:00

FÖR MER INFORMATION
Kontakta gärna rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2020
  • Ansök senast: 2 november 2020

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024