OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sedan 1934 har Anticimex gått från att vara ett svenskt familjeföretag till ett internationellt företag med omkring 4 000 anställda som finns i 17 länder.
'' När vi startade vår verksamhet var vi ensamma om att ge kunden en garanti om skadedjursfri miljö, istället för att ta betalt för varje enskild sanering. Detta är en affärsidé som vi tillämpar än i dag. Den affärsidén ledde till att vi tidigt använde oss av förebyggande åtgärder. Det är inte bara ett mer ekonomiskt sätt att arbeta, det är också bättre sett till hållbarhet. Skador som aldrig inträffar sparar på både våra kunders och jordens resurser. Vårt motto – Att förebygga och skydda– är en ny formulering av ett gammalt arbetssätt. Ett arbetssätt som går ut på att ta ansvar för människors hälsa och livskvalitet.
I dag har verksamheten utvecklats och är inriktad på att skapa sunda, hälsosamma och hållbara miljöer åt både företag och privatpersoner. Det betyder att Anticimex säkrar industriers matproduktion, skyddar restauranger mot bakterier, hjälper alla företag att få ett bättre brandskydd och arbetsmiljö, förebygger fuktskador i alla slags bostäder och hjälper fastighetsägare att spara energi. ''
Vill du jobba kundnära och lösa problem för privatpersoner och företag? Anticimex har tillsammans med Workz den perfekta tjänsten för dig.
DINA ARBETSUPPGIFTER
Tjänsten innebär att ta hand om regionens kunder på ett servicemedvetet och målinriktat sätt, dina främsta arbetsuppgifter är att svara på frågor gällande skadedjur, försäkringar och bokningar. Du jobbar i huvudsak med telefonen som verktyg, och tillsammans med dina kollegor ser du till att kunden får rätt hjälp och rätt återkoppling.
PRAKTISK INFORMATION
Start: Snarast
Omfattning: Heltid
Placering: Norrköping
Arbetstider: Måndag – fredag mellan 07:15 – 16:00
VI SÖKER DIG SOM
Vi kräver ingen tidigare erfarenhet utan bryr oss mer om att du är rätt person med rätt inställning. Vi söker dig som är en problemlösare och tycker om att lära dig nya saker och nya angreppssätt. Vi tror att du är stresstålig och tycker om när det är ett högt tempo på arbetsplatsen.
• Du känner dig trygg i att använda både dator och telefon som arbetsredskap.
• Du tycker om kundkontakten och får energi av att hjälpa kunden.
• Du är en lagspelare som bidrar till en positiv stämning på arbetsplatsen.
•
•
MER OM UPPDRAGET
För att bli framgångsrik hänger mycket på din inställning och personlighet. Om du tycker om service, gillar att lösa problem och har gott självförtroende tror vi att det är en bra början. Har du erfarenhet av service eller sälj hjälper det också till, men det är inget krav. Vi ser nämligen till att utbilda dig i allt från samtalsteknik, hur du hanterar svåra samtal till hur du blir en framgångsrik kundservicemedarbetare. Kunskaper som är bra att ha både privat och i arbetslivet, nu såväl som i framtiden. Tjänsten sträcker sig initialt t.o.m. sista september.
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning inom därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och tillgänglig för dig som konsult hos oss.
OM ANTICIMEX
Sedan 1934 har Anticimex gått från att vara ett svenskt familjeföretag till ett internationellt företag med omkring 4 000 anställda som finns i 17 länder.
'' När vi startade vår verksamhet var vi ensamma om att ge kunden en garanti om skadedjursfri miljö, istället för att ta betalt för varje enskild sanering. Detta är en affärsidé som vi tillämpar än i dag. Den affärsidén ledde till att vi tidigt använde oss av förebyggande åtgärder. Det är inte bara ett mer ekonomiskt sätt att arbeta, det är också bättre sett till hållbarhet. Skador som aldrig inträffar sparar på både våra kunders och jordens resurser. Vårt motto – Att förebygga och skydda– är en ny formulering av ett gammalt arbetssätt. Ett arbetssätt som går ut på att ta ansvar för människors hälsa och livskvalitet.
I dag har verksamheten utvecklats och är inriktad på att skapa sunda, hälsosamma och hållbara miljöer åt både företag och privatpersoner. Det betyder att Anticimex säkrar industriers matproduktion, skyddar restauranger mot bakterier, hjälper alla företag att få ett bättre brandskydd och arbetsmiljö, förebygger fuktskador i alla slags bostäder och hjälper fastighetsägare att spara energi. ''
SÅ HÄR ANSÖKER DU
Vill du bli en del av framtidens kundservice? Vi hoppas det! Första steget är att registrera ditt CV och göra vårt servicetest på www.workz.se, sen hör vi av oss. Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
FÖR INFORMATION OCH KONTAKT
Har du frågor? Maila till personal@workz.se eller sök tjänsten genom att genomföra vårt kundservicetest så hör vi av oss!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic