OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill jobba inom kundservice på ett av de ledande företagen inom medicinteknik!
Arbetsbeskrivning
- Hantering av inkommande ärenden såsom beställningar, förfrågningar och produktinformation via mejl och telefon
- Vägleda kunder, svara på förfrågningar och vidare kontakt med interna kollegor/experter
- Registrera kundorder
- Ta hand om fakturering & kreditering
- Kontrollera, paketera och skicka iväg varor som är beställda av kunden
- Hantering av kundreturer/låneutrustning till kund
- Hantering av reparationer och reklamationer
Kvalifikationer och egenskaper
För att lyckas i servicerollen ser vi att du har god samarbets- och kommunikationsförmåga. Du driver igenom hela orderprocessen och ser till att jobbet blir gjort med hög kvalitet i alla steg. Arthrex är ett internationellt bolag där koncernspråket är engelska, därför är det viktigt att du behärskar både svenska och engelska flytande. För att trivas i rollen behöver du vara en person som verkligen brinner för service. Du är social, nyfiken, noggrann och känner den där kicken först när kunden är riktigt nöjd. Har du tidigare erfarenhet av en liknande roll, där du också arbetat i Navision eller liknande affärssystem, är det meriterande men inget krav. Rätt person trivs i en varierande vardag präglad av kundkontakter, administration och ansvar.
Om företaget
Arthrex är ett globalt medicintekniskt företag och en av de ledande aktörerna inom ortopedisk utrustning och medicinsk utbildning. Med ett måtto om att ”Helping Surgeons Treat Their Patients Better”, är Arthrex banbrytande och har sedan starten utvecklat mer än 11 000 innovativa produkter och tekniker för minimalinvasiv ortopedisk kirurgi världen över. Arthrex grundades 1981 och har sitt huvudkontor i USA, Naples/Florida, med globala divisioner i Europa och Asien. Företaget är ett privatägt familjeföretag som idag har över 4 000 anställda i tjugo dotterbolag och distributionscenter världen över.
Arthrex Sverige AB startades 2004 och har sedan dess gått från att vara en liten aktör till att idag vara marknadsledande inom flera produktområden.
Nu har du chansen att bli en del av ett team baserad i Stockholm, vi söker dig som är nyfiken på medtech branschen och har ett brinnande intresse för kundservice.
Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin! (https://goo.gl/DpqfGV)
Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister, och Amendo Tech som erbjuder rekrytering och konsultuthyrning inom tech, IT och digital excellence.
Frågor och kontakt
I denna rekrytering samarbetar Arthrex med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Recruitment Manager Olle Eriksson på olle.eriksson@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!
LI-OE1
kundservice