Kundservicemedarbetare till Atria!

Kundservicemedarbetare till Atria!

Arbetsbeskrivning

Till vår kund Atria söker vi nu en driven medarbetare till kundservice. Atria står inför en spännande resa framåt då dem håller på att utveckla deras verksamhet, vill du vara med på den? Skicka in en ansökan redan idag, urval sker löpande.

OM TJÄNSTEN
Atria's vision är att "Med passion och starka varumärken skapa inspirerande mat för varje tillfälle. Det uppnår vi bara om vi anställer de kunnigaste och mest engagerade medarbetarna och ser till att de trivs så bra som möjligt hos oss". Atria har sju fabriker som är utspridda från Malmö i söder till Sköllersta utanför Örebro i norr. Hos Atria produceras inspirerande mat under varumärken som Lönneberga, Sibylla, Lithells, Lagerbergs kyckling, Arboga och Ridderheims. På Atria i Sköllersta arbetar det cirka 400 personer och det händer mycket spännande saker inom verksamheten.

Du kommer att arbeta med kundservice och tillhöra teamet Customer Supply & Logistics. Rollen är varierande och utvecklande och du kommer främst ansvara för logistiken kring hela orderprocessen, såsom att hantera order, kundförfrågningar, ärendesamtal kopplade till order, transportplanering samt övriga ärenden både externt och internt. Du ansvarar för att hålla en hög servicegrad till kunder på ett smidigt och effektivt sätt.

Du erbjuds


* En spännande och givande roll!
* En coachande konsultchef som är med i din karriär


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter varierande. Exempel på arbetsuppgifter:


* Administrera och hantera kundorder via telefon och mejl
* Besvara inkommande ärenden via telefon och mejl
* Hantera kundreklamationer och fakturafrågor
* Felsöka, spåra leveranser
* Koordinera och vara behjälplig med övriga order- och kundrelaterade frågor från interna kunder och kollegor som terminal, transport och planering
* Ha dialog med externa samarbetspartners


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avklarad gymnasieutbildning
- Har arbetat med kundservice
- Har god datorvana
- Kan kommunicera flytande i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
- Innehar B-körkort då kollektivtrafiken inte alltid fungerar

Meriterande om du:


* Har arbetat i en liknande roll inom FMGC


Som person är du:


* Strukturerad och driven
* Proffs på att hålla dig lugn även när det är mycket att göra och att kunna anpassa dig när nya rutiner och arbetssätt implementeras
* Serviceinriktad och bekväm med kundkontakt
* Kommunikativ


Vi lägger stor vikt vid din personlighet och vi letar efter dig som är positiv, social och nyfiken med en vilja och ett driv att alltid göra ditt bästa.

Övrig information:


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, kontorstider
* Placering: Sköllertsa, 2 mil utanför örebro


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2023
  • Ansök senast: 4 juni 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024