Kundservicemedarbetare till bank

Arbetsbeskrivning

För banks räkning i Kronobergs län söker vi en person med hög servicekänsla för ett konsultuppdrag. Uppdraget förväntas starta i slutet av augusti eller början av september.

Dina arbetsuppgifter

Vår kund, vilken är den mest framträdande i verksamhetsområdet, behöver förstärka sin kundservice med ytterligare en person. Din främsta arbetsuppgift är att i allmänna bankärenden ge förstklassig service till bankens kunder. Det kan innefatta sådant som att hjälpa kunden att ansluta sig till de digitala tjänsterna eller vara behjälplig vid transaktioner. Din uppgift är att alltid guida kunden genom sitt ärende hos banken.

Arbetsplatsen kan komma att variera mellan olika orter i Kronobergs län med framförhållning. Tjänsten kräver därför ett flexibelt förhållningssätt till så väl arbetsuppgifter som fysisk arbetsplats.


Din profil

Vi söker dig som har förmågan att ge god service, som alltid ligger steget före och som vet hur du ska överträffa kundens förväntningar. Vidare är du noggrann i ditt sätt och ger ett professionellt intryck. Har du tidigare arbetat med likande arbetsuppgifter har du en fördel för tjänsten. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Du har en god datorvana och erfarenhet av att arbeta i Officepaketet, främst Excell och Outlook.

Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda under dagtid, måndag till fredag. För tjänsten är körkort och tillgång till bil ett krav då du kommer att behöva ta dig till de olika kontoren. Tjänsten pågår från och med i slutet av augusti eller början av september och i sex månader framåt med god chans till förlängning.

Sista ansökningsdag är 8 juli men tveka inte på att ansöka redan idag! I denna process tillämpar vi löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Vanja Winroth på telefonnummer 0470-32 38 38.


Om vårt företag

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Vi är med våra 800 konsulter hittills verksamma på ett 20-tal orter, från Norrköping i norr till Karlskrona i söder. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, engagemang och erfarenhet strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern. Besök oss gärna på www.onepartnergroup.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Gabriella Leske

Sanna Andersson
0470-323833
Linn Isberg

Cornelia Gustafsson
0470-323834
Linn Isberg
0470-323837
Sanna Andersson

Mats Ekenstam

Linn Isberg

Gabriella Leske
0470-32 38 32
Vanja Winroth
0470-323838

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnepartnerGroup Sydost AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 1 juli 2016

Besöksadress

Storgatan 30, Växjö
None

Postadress

Storgatan 30
Växjö, 35231

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024