OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du service-minded och noggrann och har ett intresse för ekonomi? Då kan du vara personen vi söker till tjänsten som kundservicemedarbetare till EnterCard!
Arbetsbeskrivning
EnterCard ägs av Swedbank och Barclays Bank och tillhör således en av de största bankkoncernerna i Skandinavien. Som en del av kundserviceteamet arbetar du i en inspirerande och inkluderande atmosfär. Som kundservicemedarbetare ger du kunderna särklassig service via telefon och mail samtidigt som du har en del administrativa uppgifter. Du besvarar frågor om företagets och deras samarbetspartners produkter och erbjudanden. Du blir en del av ett team där det är härlig stämning samtidigt som professionalism genomsyrar hela organisationen. Det här är en spännande möjlighet för dig som brinner för att hjälpa människor och kommunicera med kunder samt vill kombinera detta med att utvecklas inom ekonomi och finansieringslösningar. Du kommer att arbeta i EnterCards lokaler som är belägna väldigt centralt i Stockholm.
Bakgrund
Vi söker dig som är lösningsorienterad, strukturerad och lättlärd. Du motiveras av att påverka och hjälpa såväl kunder som interna avdelningar och trivs i en miljö där det händer mycket. Vidare har du en god förmåga att kommunicera på ett förtroendegivande sätt och är bekväm med/har vana av att arbeta med telefon och mail som redskap. För att bli framgångsrik hos EnterCard är god service en självklarhet för dig. Att fokusera på kunden är du van vid och är professionell i ditt kundbemötande. Du uppskattar att arbeta utefter uppsatta mål och finner ett driv i att uppnå dessa tillsammans med dina kollegor. Du har en hög arbetsmoral, har ett flexibelt förhållningssätt och kan naturligt skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter. Det är av stor vikt att du som kundservicemedarbetare är lyhörd för kundens behov samtidigt som du agerar som en god representant för företaget för att hitta bästa möjliga lösning för samtliga parter.Du är van att arbeta självständigt men du är även en utpräglad lagspelare som sätter laget före jaget.
Vi söker dig som Har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice eller annat serviceinriktat arbete
Är en positiv lagspelare och som har lätt för att komma in i en arbetsgrupp
Är ansvarstagande, noggrann och lösningsorienterad
Du förstår betydelsen av din del av affärskedjan och sätter stort värde på att agera professionellt och serviceinriktat i din kontakt med kunder
Du har gymnasiekompetens och har bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i tal och skrift
Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper och inställning. Du måste vara ostraffad och fri från betalningsanmärkningar. Vi kommer att genomföra en bakgrundskontroll på slutkandidaten för tjänsten.
Övrig information
EnterCard erbjuder dig en stimulerande, familjär och händelserik arbetsmiljö. Du kommer vara anställd av Barona och arbeta som konsult hos EnterCard. Detta är ett längre konsultuppdrag och för rätt person finns goda möjligheter till att gå vidare internt till EnterCard. Du bör alltså se detta som någonting långsiktigt för att vara kvalificerad för tjänsten. Tjänsten är på heltid under kontorstider och tillträds omgående enligt överenskommelse. Konkurrenskraftig lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.
Intervjuer hålls löpande och med tanke på omgående tillsättning kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofie Eriksson på sofie.eriksson@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Om EnterCard
EnterCard är ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag. De erbjuder flexibla konsumentkrediter genom företagets egna varumärke re:member och tillsammans med deras partners. EnterCards mål är att göra deras kunders vardag enklare genom att erbjuda dem smarta och flexibla finansieringslösningar. Företaget finns representerat i Norge, Sverige och Danmark och har 450 engagerade medarbetare som betjänar företagets 2 miljoner kunder.
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på http://barona.se/om-oss/