Kundservicemedarbetare till Barona

Kundservicemedarbetare till Barona

Arbetsbeskrivning

Har du ett intresse för teknik och brinner du för att leverera högkvalitativ service? Ta då chansen att söka tjänsten som Kundservicemedarbetare till Barona och bli en del av ett internationellt och framgångsrikt bolag redan idag!

Arbetsbeskrivning
Hos Barona arbetar du i ett internationellt företag tillsammans med ett glatt kundtjänstteam på 8 ytterligare personer för att primärt ge service på den svenska marknaden. I teamet har vi olika fokusområden med ett system där vi hjälper varandra. Vårt kundserviceteam arbetar med att på ett serviceinriktat och lyhört sätt säkerställa att det inte endast är våra produkter, utan även kontakten med oss, som underlättar vardagen för våra samarbetspartners och slutanvändare.


Dina arbetsuppgifter Ta emot och hantera inskickade serviceärende i SAP
Vara behjälplig i frågor kring produkter, serviceärenden och leveranser
Hantera beställningar ifrån B2B och B2C kunder via telefon och mejl
Praktiska arbetsuppgifter som till exempel paket och posthantering
 
Vi söker dig som
- Trivs med att ha många kontakter och har förmåga att anpassa din kommunikation till olika målgrupper
- Är noggrann och självgående och trivs med att arbeta mot mål
- Har ett teknikintresse och tycker det är givande att hjälpa andra förstå
- Är bekväm med att få information och göra dig förstådd (i skrift och tal) på engelska (det är meriterande om du kan spanska)
- Kan arbeta med Office-paketet
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta med någon form av kundservice samt vana av att arbeta med datorn som ditt huvudsakliga arbetsverktyg


Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och viljan att lära samt att jobba tillsammans med dina kollegor. Det är meriterande om du tidigare har arbetat i SAP och Salesforce.

Om tjänsten
Tjänsten är ett föräldravikariat med start 15'e augusti och löper till och med Januari 2024. Tjänsten är på heltid under kontorstider helgfria vardagar. Arbetet utgår från vår kunds kontor beläget centralt i Solna Business Park med mycket goda kommunala förbindelser. Tjänsten är en del av Baronas konsultverksamhet och du blir anställd hos oss på Barona och genom oss får du fantastiska förmåner som en dedikerad konsultchef, förmånligt friskvårdsbidrag mm.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan nu. 
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta karolin.andersson@barona.se. 
OBS! PGA GDPR tar vi ej emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juni 2023
  • Ansök senast: 10 augusti 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024