Kundservicemedarbetare till Barona

Kundservicemedarbetare till Barona

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att leverera högkvalitativ service och vill bli en del av ett fantastiskt team? Har du tidigare erfarenhet av kundservice och vill ta nästa steg i arbetslivet? Ta chansen och sök rollen som kundservicemedarbetare till Barona redan idag! 
 
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har erfarenhet från kundservice och ärendehantering. Hos vår kund arbetar du i ett internationellt företag tillsammans med ett glatt kundtjänstteam på 8 ytterligare personer för att primärt ge service på den svenska marknaden. I teamet har vi olika fokusområden med ett system där vi hjälper varandra. Vårt kundserviceteam arbetar med att på ett serviceinriktat och lyhört sätt säkerställa att det inte endast är våra produkter, utan även kontakten med oss, som underlättar vardagen för våra samarbetspartners och slutanvändare.
 
 Dina arbetsuppgifter: Ta emot och hantera inskickade serviceärenden
Vara behjälplig i frågor kring produkter, serviceärenden och leveranser
Hantera beställningar ifrån B2B och B2C kunder via telefon och mejl
Praktiska arbetsuppgifter som till exempel paket och posthantering
 
Vi söker dig som: Har genomfört minst gymnasial utbildning
Är flexibel, ansvarstagande och strukturerad i ditt arbetssätt
Är prestigelös och kan arbeta både självständigt och i team
Är självgående och trivs med att arbeta mot mål
Besitter grundläggande systemvana och har lätt för att ta till dig nya system och verktyg och kan arbeta med Office-paketet
Har god kommunikativ förmåga på svenska och engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:
Har erfarenhet av arbete inom kundservice eller administration, samt vana av att arbeta med datorn som ditt huvudsakliga arbetsverktyg
Har erfarenhet av teknik eller har ett tekinkintresse
Har arbetat i SAP och Salesforce.
Har goda spanska kunskaper i både tal och skrift.
 
Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper.
 
 
Om tjänsten
Tjänsten är ett föräldravikariat med start omgående och löper till slutet av Januari 2024. Tjänsten är på heltid under kontorstider helgfria vardagar. Arbetet utgår från vår kunds kontor beläget centralt i Solna Business Park med mycket goda kommunala förbindelser. Tjänsten är en del av Baronas konsultverksamhet och du blir anställd hos oss på Barona och genom oss får du fantastiska förmåner som en dedikerad konsultchef, förmånligt friskvårdsbidrag mm.
 
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan nu. 
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta karolin.andersson@barona.se. 
OBS! PGA GDPR tar vi ej emot ansökningar via e-post.
 
Varmt välkommen med din ansökan!
 
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på   http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juli 2023
  • Ansök senast: 31 juli 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024