Kundservicemedarbetare till Barona

Kundservicemedarbetare till Barona

Arbetsbeskrivning

Jobba som kundservicemedarbetare hos Barona - Upplev en spännande roll med fokus på service!
Vi letar efter dig som är ibörjan av din karriär inom kundservice och vill vara med och utvecklas i en stimulerande tjänst där service är i centrum! Är du en lösningsorienterad och noggrann person med god telefonvana, har du nu chansen att bli en del av vårt team för Kommunals a-kassa och vara den första kontakten med medlemmarna.

I rollen som kundservicemedarbetare kommer du svara på frågor om medlemskap i a-kassan och kundens inkomstförsäkring via telefon och meddelanden.
Din anställning inleds med en 3 veckors utbildning, där du kommer få lära dig om uppdraget och regelverket. Under den här perioden kommer du också ha möjlighet att medlyssna på dina nya kollegor för att få en bra start.
 
För att trivas och lyckas i rollen som junior kundservicemedarbetare behöver du uppfylla följande krav:
Ha en gymnasieexamen
Besitta tidigare telefonvana
Vara lugn, kommunikativ och pedagogisk i din framtoning
Visa hjälpsamhet och empati mot medlemmarna
Vara noggrann och drivande i ditt arbete
Ha en lösningsorienterad inställning och en förmåga att ta till dig lagar och regler

Meriterande egenskaper är om du har en akademisk bakgrund och om du talar andra språk utöver svenska och engelska.

Övrig information
Omfattning: 100% under perioden 2023-09-01 – 2023-12-31 med chans till förlängning
Arbetstider: vardagar 8-16.45
Placering: På Baronas kontor i Solna Strand. Som anställd hos Barona får man även tillgång till träningsanläggning med gym och pool samt kostnadsfria gruppträningar.

Rekryteringsprocessen
Rekryteringsprocessen innehåller intervjuer med Barona och avslutningsvis kommer slutkandidaten bli ombedd att genomföra en referenstagning. Med hänvisning till GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via email eller telefon och ser framemot att ta del av din ansökan genom länken i denna annons.

Om Barona Contact Center
Barona Contact Center sitter i fräscha lokaler i Solna Strand, bara några minuters promenad från tunnelbanestationen eller en kort promenad till Sundbyberg. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, och frukostar. Du kommer att gå utbildningar för att utvecklas och få verktyg för att hjälpa dig i ditt arbete. Vi arbetar tillsammans för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog mellan kollegor och närmsta chef. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur.

Intresserad?
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida.

Kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Victoria Rostö, victoria.rosto@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!


Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center
  • 2 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 augusti 2023
  • Ansök senast: 12 september 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024