Kundservicemedarbetare till Barona

Kundservicemedarbetare till Barona

Arbetsbeskrivning

Barona söker nu dig som vill utvecklas i en spännande roll där service står i fokus! Vi söker dig som är en lösningsorienterad, noggrann och har en telefonvana till ett av våra uppdrag.

Arbetsbeskrivning
Som kundservicemedarbetare hos Barona kommer du arbeta för uppdrag av Kommunals a-kassa och vara första kontakten med medlemmarna. Du kommer att sitta i kundservice och svara på frågor om medlemskap i a-kassan och kundens inkomstförsäkring via telefon och meddelanden. 

Tjänsten inleds med en 2 veckor lång utbildning där du får lära dig uppdraget och regelverket. Det förekommer även medlyssning av dina nya kollegor.

För tjänsten krävs att du: Har en gymnasieexamen
Har en tidigare telefonvana
Att du är lugn, kommunikativ och pedagogisk
Att du är hjälpsam och empatisk
Är noggrann och driven
Är lösningsorienterad och har lätt för att ta till dig lagar och regler

Det är meriterande om du har: En akademisk bakgrund
Pratar andra språk utöver svenska och engelska

Övrig information
Omfattning: 100% under perioden 2023-06-01 – 2023-12-31
Arbetstider: vardagar 8-16.30
Placering: På Baronas kontor i Solna Strand. Som anställd hos Barona får man även tillgång till träningsanläggning med gym och pool samt kostnadsfria gruppträningar.

Rekryteringsprocessen
Rekryteringsprocessen innehåller intervjuer med Barona och avslutningsvis kommer slutkandidaten bli ombedd att genomföra en referenstagning. Med hänvisning till GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via email eller telefon och ser framemot att ta del av din ansökan genom länken i denna annons.


Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!


Om Barona Contact Center
Barona Contact Center sitter i fräscha lokaler i Solna Strand, bara några minuters promenad från tunnelbanestationen eller en kort promenad till Sundbyberg. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, och frukostar. Du kommer att gå utbildningar för att utvecklas och få verktyg för att hjälpa dig i ditt arbete. Vi arbetar tillsammans för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog mellan kollegor och närmsta chef. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur.
Intresserad?
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida.

Kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Elin Nilsson, elin.nilsson@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!


Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2023
  • Ansök senast: 14 juni 2023

Liknande jobb


28 december 2024

Kundtjänstrådgivare i Riga

Kundtjänstrådgivare i Riga

27 december 2024

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

27 december 2024

Customer Support

27 december 2024