Kundservicemedarbetare till Barona i Falun

Kundservicemedarbetare till Barona i Falun

Arbetsbeskrivning

Tycker du om att ge kunder den bästa servicen? Barona söker nu dig som vill vara med och utvecklas i en spännande roll där service står i fokus! Vi söker dig som är en positiv, flexibel, noggrann och engagerad kundservicemedarbetare till ett uppdrag för vår kund Coop Sverige.

Som kundservicemedarbetare på Barona erbjuder du kunderna service genom inkommande samtal och mail, frågor som kan uppkomma är allt från medlemserbjudanden, inloggning på hemsidan till frågor kring Coops poängsystem.  Vi ser att du trivs med att hjälpa andra på ett personligt sätt och motiveras av utveckling och problemlösning!  Här får du ingå i ett härligt team med en dedikerad Team Manager och trevliga kollegor.

Vi söker dig som Har en god kommunikativ förmåga och är serviceminded
Har lätt att samarbeta
Tycker det är roligt att arbeta mot uppsatta mål
Har god datorvana
Behärskar svenska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundservice
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!

Om bolaget
Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, och frukostar. Du kommer att gå utbildningar för att utvecklas och få verktyg för att hjälpa dig i ditt arbete. Vi arbetar tillsammans för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog mellan kollegor och närmsta chef. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur. 

Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.

Arbetsomfattning: 20-40 h per vecka och arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-18.
Arbetsperiod: Början på juni till 2 september, med chans till förlängning. 

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta emelie.holmstrom.jahncke@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2022
  • Ansök senast: 1 juni 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024