OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu kundservicemedarbetare som vill bli en del av en dynamisk och modern kundserviceorganisation i Malmö!
Arbetsbeskrivning
Som en del av kundservice arbetar du i en inspirerande och kreativ atmosfär på Barona Contact Center i Malmö. Dina arbetsuppgifter varierar men innebär främst att hantera och hjälpa kunder via telefon samt till viss del via chatt och mejl. Det är därför mycket viktigt att du är duktigt på att uttrycka dig i såväl tal som skrift på svenska och engelska.
Du blir en del av ett team där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.
Bakgrund
Du motiveras av att påverka och hjälpa såväl kunder som kollegor till en bättre upplevelse i kontakt med företaget. Vidare drivs du av att arbeta i en kundfokuserad organisation och är serviceinriktad.
Vi ser gärna att du har erfarenhet, kunskap eller intresse för djur, trädgård, natur, växter och/eller lantbruk. Kanske har du eller har haft djur under stora delar av ditt liv, ridit sedan barnsben eller gått på ett jordbruksgymnasium!
Vi söker dig som Är en positiv lagspelare och har lätt för att komma in i en arbetsgrupp
Är ansvarstagande, noggrann och förstår betydelsen av din del av affärskedjan
Är förebild för dina kollegor genom din positiva inställning och förmåga att vara lösningsorienterad
Du har ett genuint intresse för att skapa service som överträffar kundernas förväntningar
Du är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
Är bra på att ha många bollar i luften och är tekniskt kunnig/har tidigare erfarenhet för att arbeta i många olika datorprogram
Om bolaget
Barona erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer arbeta nära din Team Manager och erbjudas kontinuerlig coachning och kompetensutveckling. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur. Vi sitter i fräscha lokaler i Västra Hamnen, Malmö.
Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande i Barona-akademin.
Tjänsten är en timanställning med start 16/3-2021. Tjänsten sträcker sig till och med slutet av juli/augusti 2021. Våra öppettiderna är måndag till söndag kl. 08-22. Tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Pernilla Rodriguez på pernilla.rodriguez@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här: http://barona.se/om-oss/