Kundservicemedarbetare till Barona i Strömsund

Kundservicemedarbetare till Barona i Strömsund

Arbetsbeskrivning

Tycker du om att ge kunder den bästa servicen? Söker du ett jobb där du får utveckla dina talanger inom kundbemötande? Är du social och trivs i en kommunikativ roll där du får arbeta både självständigt och i team? Då ska du läsa vidare! Nu söker vi flera positiva och engagerade kundservicemedarbetare till vårt team i Strömsund.

Arbetsuppgifter
Som medarbetare i Citymailuppdraget besvarar du inkommande samtal samt e-post från mottagare som har frågor om deras post och paket.  

Förutom Citymail så samarbetar vi med andra uppdragsgivare. Därför kan vi erbjuda dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. I takt med din utveckling kommer du även att få möjlighet att arbeta på uppdrag för Svensk Adressändring. Detta kommer att innebära både inkommande och ugående telefoni. Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!

Vi söker dig som Är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
Är utåtriktad, positiv och lyhörd
Har lätt för att samarbeta
Tycker det är roligt att arbeta mot uppsatta mål
Trivs i ett högt arbetstempo och gillar att de kunden det ligga extra i varje samtal

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!

Övrig information
Arbetstiderna är förlagda under vardagar mellan kl. 8:30-17:00 och vi söker dig som kan börja den 12 april! Du kommer att bli anställd 3 månader framåt, med chans till förlängning. Du kommer att arbeta 30-40 timmar i veckan.  

Barona sitter i fräscha lokaler i Ulriksfors, några kilometer från centrala Strömsund. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, frukostar och massagebidrag. Genom vår Barona Akademi får du en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.

I rådande pandemi har vi även möjligheter för hemarbete där vi består med full utrustning för att kunna genomföra arbetet hemifrån. Vi jobbar tätt med daglig dialog med kollegor och rapportering till närmsta chef.

Intervjuer hålls löpande och med tanke på omgående tillsättning kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2021
  • Ansök senast: 1 april 2021

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024