Kundservicemedarbetare till Barona med omgående start

Kundservicemedarbetare till Barona med omgående start

Arbetsbeskrivning

Barona söker nu dig som vill vara med och utvecklas i en spännande roll där service står i fokus! Vi söker dig som är en positiv, utåtriktad och engagerad kundservicemedarbetare till vårt uppdrag för Yrkesakademin och Liber.

Som kundservicemedarbetare på Barona på uppdrag av Yrkesakademin och Liber kommer du att erbjuda kunderna service genom inkommande samtal och mail/ordrar. Du kommer även att ha administrativa arbetsuppgifter som innebär att du kommer hantera administration för utbildningsansökningar. 

Vi ser att du trivs med att hjälpa andra på ett personligt sätt och motiveras av utveckling och problemlösning!  

Vi söker dig som Är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande 
Är utåtriktad, positiv och lyhörd samt har en god kommunikativ förmåga
Har ett genuint intresse för att skapa service som överträffar kundernas förväntningar
Har god datorvana
Behärskar svenska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!

Om bolaget
Barona erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer arbeta nära din teamledare och erbjudas kontinuerlig coachning och kompetensutveckling. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur. Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.

Arbetsomfattning: 40 h per vecka och arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-17.

Arbetsperiod: Omgående start, gärna den 2 fabruari till och med den 2 augusti, med chans till förlängning. 

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!

Vi tar ej emot ansökningar via email, utan du måste ansökan via vårt rekryteringssystem, men vid frågor är du välkommen att kontakta Sofie Eriksson på sofie.eriksson@barona.se. 

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 januari 2022
  • Ansök senast: 30 januari 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024