OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du fly den kalla vintern och arbeta under den spanska solen? Är du på jakt efter nya utmaningar, möjligheter och ansvarsområden? Vi söker nu efter en lösnings- och resultatorienterad kundservicemedarbetare till ett nystartat nordiskt team till Baronas Servicecenter i Fuengirola!
För tillfället är vi ca 250 anställda på Baronas Servicecenter i Spanien och således är vi en av solkustens största arbetsgivare, då det kommer till att sysselsätta finländare, och nu vill vi även växa bland andra skandinaviska länder. Kanske är det du?
Arbetsbeskrivning
Som kundservicemedarbetare på Barona kommer du hantera kundärenden per telefon och mail. I kundservice teamet är du en viktig del av den dagliga servicen och din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att besvara kundförfrågningar gällande boendet vilket kommer göras genom telefon, chatt och mail. Din uppgift är att lösa problem, informera om tilläggstjänster och erbjuda kunden en första-klassig service upplevelse.
Låter detta som något för dig?
Är du driven, social och brinner för kundbemötande? Uppskattar du dessutom att arbeta i ett sammansvetsat team som alltid ger sitt bästa kan detta vara tjänsten för dig. Vi förväntar oss inte att du redan ska kunna allt när du börjar hos oss utan vi tror på att du kommer långt med rätt inställning och en strävan efter att bli expert på det du gör. Vi ser gärna att du är en naturlig problemlösare som klarar av att göra flera uppgifter samtidigt och inte har något emot att arbeta i en miljö där det är högt tempo. Vi ser att du pratar flytande svenska och engelska och kunskaper inom norska och danska är meriterande. Vi söker en självgående och ambitiös person men som inte heller glömmer vikten av att ha roligt på jobbet! Vi är ett team med mycket humor och glädje, vill du bli vår nya kollega?
Övrig information
Start för tjänsten är i januari 2023 och vi erbjuder en heltidstjänst (39 h / vecka) på en av Fuengirolas största företag där du får chansen att bli en del av ett glädjefullt team och utvecklas till en expert inom kundservice. Vi ser gärna att du är villig att ta dig an uppdraget under minst ett år.
I början av arbetet kommer du att få en ordentlig introduktion så du behöver inte vara expert från första dagen. Det viktigaste är attityden och viljan att utvecklas i din roll! Goda kunskaper inom svenska och engelska är obligatoriskt medan kunskaper inom danska är meriterande.
Lönen bestäms i enlighet med lokalt kollektivavtal och vi erbjuder fast månadslön.
Vi skapar exceptionella kundmöten – tillsammans med våra kunder!
Vårt servicecenters huvudsakliga uppdrag är att underlätta för våra kunder och göra deras liv enklare. Detta lyckas vi med genom att dagligen erbjuda utmärkta kundmöten på ett kostnadseffektivt sätt. För att uppnå våra mål vill vi också erbjuda en trygg och bekväm arbetsgemenskap till vår personal.
Vi på Barona väntar på dig!
Vi har cirka 250 anställda i Fuengirola för nuvarande som arbetar i vårt servicecenter i olika kundtjänst-, försäljnings-och backoffice-positioner. Servicecentret arbetar under sin egen ledning av experter på Barona. Vårt kontor ligger precis intill Fuengirolas centrum, endast 10 minuters promenad från tågstationen, vilket gör det väldigt smidigt att ta sig till jobbet.
Våra olika personalförmåner brukar vara särskilt uppskattad av våra anställda. Vi arrangerar ofta gemensamma fritidsaktiviteter som kan vara allt från pilates på stranden till bergsvandringar och museibesök.
Skicka in din ansökan idag via Baronas rekryteringssystem. Intervjuer hålls löpande och tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Några frågor eller vill du ha ytterligare information? Maila våra rekryteringsspecialister Elin Nilsson eller Karolin Andersson, elin.nilsson@barona.se eller karolin.andersson@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!