Kundservicemedarbetare till Båstad-Gruppen

Kundservicemedarbetare till Båstad-Gruppen

Arbetsbeskrivning

Båstad-Gruppen en av Nordens ledande leverantörer av arbetskläder, skydds- och yrkesskor, med försäljning via återförsäljare i hela Europa.

I mitten av 2000-talet etablerade Båstad-Gruppen ett eget varumärke, MONITOR inom både skyddsskor, yrkesskor och arbetskläder.

År 2019 förvärvades Sandryds Group AB. Därmed förstärkte Båstad-Gruppen sin position som en ledande leverantör till industri- och byggfackhandel. Sandryds har i Smila workwear och South West två mycket starka varumärken som passar perfekt tillsammans med Båstad-Gruppens befintliga erbjudande inom skydds- och yrkesskor

För mer information se www.bastadgruppen.com

ÄR DET DU? DU som är vårt nya tillskott hos Båstad-Gruppen? En kundserviceroll som innefattar mycket administration. Där varje ärende och kund hanteras omsorgsfullt och noggrant med en service av högsta kvalité.

OM TJÄNSTEN

I rollen kommer du att tillhöra Båstad-Gruppens kundserviceavdelning. Syftet med kundtjänsten på företaget är att hjälpa kunder att välja rätt produkt för sitt behov, att hitta svar och lösningar på olika sorters utmaningar som kan uppstå, samt att stödja kunderna i att själva hitta svar på många frågor via hemsidan. Kundkontakten kommer varieras mellan telefon, mail och chatt, med tillhörande administration kring ärendena.

VI SÖKER DIG SOM

Vi ser vår nya medarbetare som en kommunikativ person där service med en positiv och tydlig ton är en självklarhet i alla kundmöten. Ett strukturerat och noggrant arbetssätt är att föredra, så du med lätthet kan hantera administrationen som är en stor del av vardagen. Vidare är du nyfiken och har lätt för att lära. Då teamkänslan på arbetsplatsen är en självklarhet, bör du trivas i en hjälpsam stämning där lagandan genomsyrar rummet.

KVALIFIKATIONER

• Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
• Har en god datorvana
• Har en administrativ förmåga
• Erfarenhet av administrativt arbete/service är meriterande
• Tredje språk är meriterande, främst finska eller danska

PRAKTISK INFORMATION

Start: Omgående
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning hos Workz med inledande provanställning
Lön: Enligt kollektivavtal
Placering: Ängelholm
Arbetstider: Kontorstider, vardagar

Ansökan: Första steget i processen efter ansökan är att genomföra vårt test. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart rätt person är funnen.

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.

KONTAKT

Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se, observera att vi inte tar emot ansökningar per epost.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 september 2021
  • Ansök senast: 26 september 2021

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024