OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Båstad-Gruppen en av Nordens ledande leverantörer av arbetskläder, skydds- och yrkesskor, med försäljning via återförsäljare i hela Europa.
I mitten av 2000-talet etablerade Båstad-Gruppen ett eget varumärke, MONITOR inom både skyddsskor, yrkesskor och arbetskläder.
År 2019 förvärvades Sandryds Group AB. Därmed förstärkte Båstad-Gruppen sin position som en ledande leverantör till industri- och byggfackhandel. Sandryds har i Smila workwear och South West två mycket starka varumärken som passar perfekt tillsammans med Båstad-Gruppens befintliga erbjudande inom skydds- och yrkesskor
För mer information se www.bastadgruppen.com
ÄR DET DU? DU som är vårt nya tillskott hos Båstad-Gruppen? En kundserviceroll som innefattar mycket administration. Där varje ärende och kund hanteras omsorgsfullt och noggrant med en service av högsta kvalité.
OM TJÄNSTEN
I rollen kommer du att tillhöra Båstad-Gruppens kundserviceavdelning. Syftet med kundtjänsten på företaget är att hjälpa kunder att välja rätt produkt för sitt behov, att hitta svar och lösningar på olika sorters utmaningar som kan uppstå, samt att stödja kunderna i att själva hitta svar på många frågor via hemsidan. Kundkontakten kommer varieras mellan telefon, mail och chatt, med tillhörande administration kring ärendena.
VI SÖKER DIG SOM
Vi ser vår nya medarbetare som en kommunikativ person där service med en positiv och tydlig ton är en självklarhet i alla kundmöten. Ett strukturerat och noggrant arbetssätt är att föredra, så du med lätthet kan hantera administrationen som är en stor del av vardagen. Vidare är du nyfiken och har lätt för att lära. Då teamkänslan på arbetsplatsen är en självklarhet, bör du trivas i en hjälpsam stämning där lagandan genomsyrar rummet.
KVALIFIKATIONER
• Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
• Har en god datorvana
• Har en administrativ förmåga
• Erfarenhet av administrativt arbete/service är meriterande
• Tredje språk är meriterande, främst finska eller danska
PRAKTISK INFORMATION
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning hos Workz med inledande provanställning
Lön: Enligt kollektivavtal
Placering: Ängelholm
Arbetstider: Kontorstider, vardagar
Ansökan: Första steget i processen efter ansökan är att genomföra vårt test. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart rätt person är funnen.
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
KONTAKT
Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se, observera att vi inte tar emot ansökningar per epost.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic