Kundservicemedarbetare till Becton Dickinson i Stockholm

Kundservicemedarbetare till Becton Dickinson i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi söker en engagerad och serviceminded svensktalande kundservicemedarbetare till vår kund Becton Dickinson i Stockholm. Som kundservicemedarbetare ansvarar du för att säkerställa en utmärkt kundupplevelse och leverera kundservice av hög kvalitet. Om du gillar att hjälpa andra, är detaljorienterad och trivs i en dynamisk miljö, är detta jobbet för dig! Detta är en rekrytering med anställning hos BD under 12 månader med chanser för förlängning. Anställningen påbörjas så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Om företaget:

BD är ett ledande globalt medicintekniskt företag som arbetar med medicinteknisk utrustning så som apparater och laboratorieutrustning för olika behov inom hälsosektorn. Hos BD letar vi efter kandidater som har drivkraft, innovativa lösningar och engagemang i vårt gemensamma uppdrag att förbättra tillgången till banbrytande medicinska och biotekniska tjänster för människor nära och fjärran genom att leverera toppmoderna teknologier och forskning i kampen mot infektionssjukdomar.

Om tjänsten:

I denna roll är du ansvarig för att hantera förfrågningar från interna och externa kunder via e-post och telefon samt säkerställa snabb och effektiv problemhantering.

Dina ansvarsområden inkluderar bland annat:

• Svara på kundförfrågningar via e-post och telefon gällande order, returer, priser, offerter och allmänna förfrågningar.
• Bygga och upprätthålla positiva kundrelationer genom proaktiv kundvård.
• Identifiera möjligheter till förbättrad kundupplevelse.

Vem söker vi:

För denna position lägger vi stor vikt vid din personlighet! Du tycker om att hjälpa andra och trivs med att snabbt anpassa dig till en ny miljö och lära dig nya system.

Vi ser gärna att du:

• Talar och skriver svenska och engelska på hög nivå. Meriterande med kunskap i ytterligare nordiska språk.
• Har goda IT-kunskaper. Meriterande om du har kunskap inom SAP.
• Är detaljorienterad, analytisk och systematisk.
• Har minst 1 års erfarenhet relaterad till kundservice eller administration.
• Har lätt för att kommunicera både muntligt och skriftligt.
• Är utåtriktad och har förmågan att utveckla och underhålla ett brett nätverk av kontakter.

Du får:

En hybrid arbetslösning med möjlighet att arbeta hemifrån 2 dagar i veckan.
Personalförmåner som bland annat sjukförsäkring, generös friskvårdsersättning, lunchbidrag och årlig bonusordning.

Låter det intressant?

Då hör vi gärna från dig! Vi behandlar ansökningar löpande, och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden löper ut. Så om du är intresserad uppmanar vi dig att ansöka så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 augusti 2023
  • Ansök senast: 7 september 2023

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


28 november 2024