OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Berendsen är ett av Europas ledande företag inom textilservice.Vi utvecklar och tillhandahåller värdeskapande lösningar inom tvätt- och textilservice, hygien- och skyddsprodukter.På våra enheter i Stockholm hanterar vi entremattor, hygien och moppsystem.Nu utökar vi vår kundservicegrupp och söker två serviceinriktade medarbetare!Arbetet innebär att tillsammans med övriga i gruppen ansvara för att våra kunder alltid får bästa service.Du hanterar, administrerar allt kring våra kunder såsom avtalsregistrering, förfrågningar, leveransdokumentation och har dagligen kontakt med våra kunder per telefon.Du arbetar i team med säljare, distributörer och tvätteri och utgör en mycket viktig del i organisation.För att passa in i vårt gäng är Du som person utåtriktad, har lätt att samarbeta över gränserna och är framåt och social.Du tycker om kundkontakter, gillar försäljning och är en god administratör.Du är en noggrann granskare, har hög toleransnivå, är kreativ och tar gärna egna initiativ.Du har god datavana och gärna erfarenhet av order/säljstödsystem.Vi tror att Du tidigare har arbetat inom service, kanske inom kundtjänst, reception eller annan verksamhet där kunden står i fokus.Vi erbjuder Dig ett spännande och omväxlande arbete med goda framtidsmöjligheter i branschens marknadsledande företag.Låter det intressant?Då är du välkommen med din ansökan!I denna rekrytering samarbetar vi med Lernia Bemanning AB. Berendsen är en av Europas största verksamheter inom textilservice med 6 000 medarbetare i sju länder, varav 1 500 i Sverige och ca 33 000 kunder.Berendsen utvecklar och tillhandahåller värdeskapande lösningar inom tvätt- och textilservice, hygien- och skyddsprodukter.