OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att ge kunden den bästa tänkbara servicen? Då är Bisnode rätt arbetsplats för dig.
Customer Service är med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för våra kunder och vi erbjuder ständig utveckling för dig som medarbetare hos oss.
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår konsultchef Gabriella Boumadi på gabriella.boumadi@onepartnergroup.se
Dina arbetsuppgifter
Som Customer Service Agent har du ett brinnande intresse för kundservice. Det är en självklarhet att ge kunden bästa möjliga service och vägledning. Du tycker att det är extra roligt att vara på en arbetsplats där det händer många saker och inte rädd för förändring. Utmaningar och förbättringar, det är något som driver dig. Att ta eget ansvar är något som motiverar dig och du tycker om frågor som är komplexa och kräver extra fokus för att lösa. Som medarbetare hos Bisnodes Customer Service hanterar du supportärenden inom ditt teams ansvarsområde. Du kommer att supportera våra kunder i diverse system, hantera fakturafrågor, avtalsfrågor och användarfrågor kring våra tjänster för att nämna några. Hos Bisnode blir du introducerad till företagets produktutbud och här får du alltid möjlighet till att bredda dina kunskaper och på sikt utvidga dina ansvarsområden. För den som vill lite extra än det som ryms inom den ordinarie tjänstebeskrivningen finns det all möjlighet till att få medverka i olika projekt och även produktutveckling med kunden ständigt i fokus.
Din profil
Skallkrav: Arbetat med telefonen som verktyg
Tekniskt intresse
God datavana
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Arbetat i ett eller flera CRM-system, ärendehanteringssystem och backoffice-system.
Arbetat med kundservice på ett medelstort – stort bolag.
Arbetat med support inom någon av dessa branscher; bank, finans, försäkring, telecom, tech, fastighet eller juridik
Kan läsa kreditfakta och förstå bokslut
Arbetat med incidenthantering baserat på ITIL
Arbetat med LEAN eller CI
Meriterande:
Kunskaper i norska, danska, finska eller tyska
Vi söker dig som har en gedigen erfarenhet inom kundserviceyrket och har telefonvana då detta är ditt primära arbetsverktyg. Du drivs av utmaningar och tar eget ansvar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö där det händer mycket med högt arbetstempo. Vi tror att du har hög integritet, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i vårt team är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och vår arbetsmiljö.
Övrigt:
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 8–17
Placering: Stockholm/Solna
Du kommer initialt vara uthyrd som konsult via oss på OnePartnerGroup i 6 månader med möjlighet att få en anställning hos Bisnode efter uthyrningsperioden förutsatt att alla parter är nöjda.
Om kunden
Bisnode finns idag på 19 marknader och är en av Europas ledande leverantörer av beslutsstöd. Huvudsakligen arbetar Bisnode med beslutsstöd inom affärs-, marknads- och kreditinformation. Nyckeln för Bisnode är att leverera svar och insikter och på så sätt göra det möjligt för deras kunder att fatta smarta beslut. Bisnode har idag ca 2100 anställda.
Kontaktpersoner på detta företaget
Gabriella Boumadi
+46735396928