Kundservicemedarbetare till BMW

Arbetsbeskrivning

BMW Financial Services söker nu en serviceinriktad kundservicemedarbetare. Kundtjänstavdelningen består idag av ett antal personer som arbetar mot privatpersoner, företag och bilåterförsäljare. Arbetet som kundtjänstmedarbetare är dynamiskt då du både kommer att ta emot inkommande samtal gällande allmänna kundtjänstärenden, men även ringa ut och följa upp kampanjer som företaget gör. Kampanjerna kan röra allt ifrån att bara stämma av hur nöjd kunden är med sitt bilköp, följa upp ett lead eller sälja in en tjänst som lanseras. Kampanjerna kan riktas till slutkund, men även till Bilåterförsäljare eller företag.

Vem är du



* Du har minst gymnasiekompetens, gärna med ekonomisk inriktning.  

* Tidigare erfarenhet inom kundtjänst är mycket meriterande.

* Självklart brinner du för att ge service samt sätter kunden i fokus.  

* Som person är du trygg i dig själv, driven, ansvarsfull, lyhörd och lösningsorienterad.

* Du gillar att ha telefonen som verktyg och service/sälj är en naturlig del för dig.

* Du har ett starkt engagemang och trivs med att arbeta i team mot gemensamma mål.

Vi erbjuder dig   

Tjänsten på BMW Financial Services kommer att inledas med en grundlig introduktion för att ge dig alla förutsättningar att erbjuda det bästa kundbemötandet. Anställningen är långsiktig och för rätt person finns goda möjligheter till personlig utveckling. Har du dessutom ett stort intresse för bilar och vill arbeta kundvårdande, är detta tjänsten för dig!

Tjänsten är en heltidsanställning med placering i Silverdal, Sollentuna. Tillsättning kommer att ske i slutet av augusti. BMW Financial Services har valt att samarbeta med bemanningsföretaget Next u i denna rekrytering, vilket innebär att du kommer vara anställd av Next u.  

För att se en film om BMW och höra några medarbetare berätta om hur det är att jobba där, kika på: http://nextu.se/jobb/kundservicemedarbetare-till-bmw-financial-services/

För att veta mer om tjänsten eller söka jobbet maila mig på: stefan.liden@nextu.se 

BMW Group is the leading provider of premium products and premium services relating to individual mobility. BMW Financial Services is a key factor for success in today's mobile world. To continue that we need more talented people on-board. People with customer orientation, peak performance, responsibility, effectiveness and who leads by example. We believe that people make companies and will support you to reach your full potential. The Scandinavian headquarters for BMW Financial Services is located in brand new premises in Silverdal, Sollentuna, into which the Danish and Norwegian offices report. The Scandinavian organisation was established in 1999 and has since then continued to grow.

Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons.

Sökord: kundservice, kundtjänst, innesälj, service, bilfinansiering, försäljning

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingela Haglund
070-770 31 21
Stefan Lidén
070-7709320
Sandra Gustavsson
070-770 31 20
Rekryterare/Konsultansvarig Ingela Haglund
070-770 31 21
Rekryterare/Konsultansvarig Sandra Gustavsson
070-770 31 20
VD Stefan Lidén
070-7709320
Rekryterare/Konsultansvarig Agnes Reuterskiöld
0707 703 120
Rekryterare/konsultansvarig Anneli Grundfelt
070-7707896
Rekryterare/konsultansvarig Stefan Lidén
070-7709320
Rekryteringsassistent Jenny Solum
070-7707896

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Next u AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 29 augusti 2013

Besöksadress

Kungsgatan 10 11143 Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 10
Stockholm, 11143

Liknande jobb


26 november 2024